środa, 16 grudnia 2015

RECENZJA | MAKEUP REVOLUTION | ULTRA BLUSH PALETTE | SUGAR&SPICE

Hej!
Myślałam nad tym jakie jeszcze recenzje na szybko mogłabym wam zaprezentować i przeglądając moje palety (a nie jest ich dużo) złapałam w swoje ręce paletkę róży. Uwierzcie mi, że odkąd mam tą paletę przestałam kupować róże. Ma ona w sobie tak piękne i mocno napigmentowane kolory, że nie potrzebuję innych. Do tego jest bardzo taaaania i wydajna, bo jeszcze nie widzę ani w jednym różu dna. Szczerze polecam Wam zakup, a jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o niej i jej wnętrzu to zapraszam do dalszej części postu :)


MakeUp Revolution 

Ultra Blush Palette 
Sugar and Spice 

Pojemność: nie mam pojęcia, bo na opakowaniu nie ma napisane :O
Cena: 30 zł
Dostępność: drogerie internetowe ( ja mam z Mintishop.pl )


Opakowanie
________
Róże zamknięte są w plastikowej palecie.  Myślę, że nie jest to jakieś tandetne opakowanie, ponieważ moja paleta już trochę przeszła i nic się z nią nie stało. Wewnątrz znajduje się lustro, które nie zniekształca. 


Róże
________
W palecie znajdziemy 8 róży o różnym wykończeniu. 2 róże są z drobinkami. Przy nakładaniu ich zrezygnowałabym z rozświetlacza. Reszta, czyli 6 róży, są matowe. W opakowaniu jednak widać, że mają w sobie drobinki, ale nie jest to widoczne na policzkach. Może to jedynie przy świetle pomóc rozświetlić buzię. 



Pigmentacja i trwałość
________
Pigmentacja jest bardzo MOCNA! Łatwo przesadzić z ilością na policzkach, wiec tutaj przestrzegam od mocnego ciapania w nich pędzlem. Warto pamiętać, żeby przed nałożeniem odpowiednio strzepać bądź odcisnąć produkt na dłoni. Trwałość też niczemu sobie, ja potrafię je nałożyć rano, przed wyjściem na miasto bądź uczelnie i gdy wracam wieczorem, one nadal są na swoim miejscu. 


Podsumowanie

________
Według mnie był to na prawdę dobry zakup. W 1 palecie mamy 8 róży, które możemy ze sobą mieszać i wtedy mam jeszcze więcej kolorów. Pigmentacja i trwałość na bardzo wysokim poziomie oraz niska cena. Myślę, że nie ma co zastanawiać sie nad zakupem tylko brać. :)


A tutaj wstawiam grafikę do moich wizytówek.
Myślicie że daje radę?


20 komentarzy :

  1. Mam i ta pigmentacja mnie przeraziła, dlatego oddałam te róże mamie :D Ona jest zadowolona, ja też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha przyznam, że pigmentacja jest na wysokim poziomie :D

      Usuń
  2. Nie zużyłabym tego na sobie chyba nigdy :) Dobroć dla wizażystek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla siebie tego nie kupiłam, tylko właśnie do kufra :D

      Usuń
  3. Podobają mi się te róże, do sesji zdjęciowych jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście i można też stworzyć wiele pięknych kolorów :)

      Usuń
  4. tych błyszczących bym się trochę bała;p poza tym uważam że bardzo fajna i nie droga paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio kupiłam swoją pierwszą paletkę z make up revolution tą która wygląda jak czekoladka ;) jestem zachwychona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też posiadam jedną czekoladę, niedawno udostepiłam jej recenzję :)

      Usuń
  6. Nooo całkiem nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze lepiej prezentuje sie na policzkach :)

      Usuń
  7. Ale świetna paletka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście mam MUR dostępne w szafach w kilku drogeriach w mieście :3
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOOOW jaka szczęściara!
      Choć myślę, że gdybym miała MUR w drogeriach to szybko oszalałabym z zakupami :d

      Usuń
  9. Właśnie dzisiaj będąc w drogerii skusilam się na tę paletkę i faktycznie pigmentacja mega a kolorki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo pigmentacja powala! ja sama nie uzywam ich zbyt często bo boję się że zrobię sobie kuku na policzkach :P

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.