wtorek, 1 grudnia 2015

PUBLIKACJA W EDITORIAL MAGAZINE

Jakiś czas temu, bo to było chyba z 2 miesiące temu, zostałam zaproszona przez moją znajomą Basię na sesje. Z chęcią się wybrałam, bo pamiętam kilka lat temu, że z naszej współpracy wyszły bardzo udane zdjęcia. Na sesje miałam pomalować się sama, białe powieki, brwi i usta! Do tego białe ubrania prosto od projektantki Joanny Wcisło. Mam nadzieję, że spodoba sie wam efekt naszej pracy i zachęcam was do obejrzenia całego magazynu, bo inne prace też są godne uwagi!

fot. Barbara Rochowczyk [LINK]
projekt. Joanna Wcisło
model/mua Wioleta Sobczak [LINK] [LINK]






jedno z moich ulubionych :)

to także uwielbiam !




_______
Bardzo cieszę się że pojawiłam się w takim magazynie.
Podziękowania dla dziewczyn za współpracę :)

Które według was jest najlepsze?



6 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.