czwartek, 3 grudnia 2015

PODSUMOWANIE ROSSMANNOWEJ PROMOCJI

Przed samą promocją w Rossmannie stworzyłam na blogu specjalny post, w którym pokazałam wam co zamierzam kupić. [LINK] Wyszło jak wyszło... Czegoś nie kupiłam, coś innego wzięłam i tak to wyszło. Dziś chciałabym zrobić małe podsumowanie, co udało mi się dorwać. Jest tego całkiem sporo, więc zapraszam do dalszego czytania.



Pierwsza promocja była na produkty do ust oraz paznokci. Ja do paznokci niczego nie potrzebowałam, więc nic też nie kupiłam. Z produktów do ust, zrobiłam sobie małe zapasy balsamów. Z tego co obiecałam sobie kupić to: balsam z Oeparol oraz Neutrogeny. Softlips kupiłam w sztyfcie, nie w kostce. Pomadkę z bebe wzięłam, ponieważ jako jedyna miała mieć delikatny zapach.


Druga część promocji była na produkty do oczu. Tak na prawdę miałam tu kupić tylko Color tattoo i kupiłam, tylko w odcieniu creme de nude, ale do koszyka wskoczył jeszcze "żel" do brwi z Wibo oraz baza pod tusz z Eveline.


Ostatnia promocja obejmowana pudry, podkłady, korektory. Podkładu żadnego nie wzięłam, bo mam w zamiarze kupno Studio Fix z MAC. Co do korektorów, to nie udało mi się dorwać Affinitone, ale wzięłam mój, swego czasu ulubiony, Astor perfect stay w odcieniu 001 Ivory oraz bardzo ostatnio rozsławiony korektor rozświetlający z Wibo. Z pudrów jak mówiłam, wzięłam Stay matte transparentny oraz puder fiksujący Wibo. Po przeczytaniu sporej liczby recenzji zakupiłam puder rozświetlający z Dr. Ireny Eris. Skusiłam się także na puder z Manhattanu. Sporo osób poleca ich produkty, więc i ja się skusiłam.

______
A wam co udało się dorwać na promocji w Rossmannie?
Ja przez najbliższy czas chyba niczego z kolorówki nie zakupię.
Zapasy poczynione.



10 komentarzy :

  1. Stay Matte mam ale jakoś nie mogę go zużyć. Raczej nie kupię ponownie. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś, świetne produkty kupiłaś ;)
    Szkoda, że ominęła mnie ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogła cię ominąć???
      Wszysc y o tym mówili :O

      Usuń
  3. Świetne kosmetyki, na pewno udane zakupy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy kupiłaś :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To się obkupiłaś. Ja jak zwykle z resztą, olałam całą akcję.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.