wtorek, 29 grudnia 2015

NOWOŚCI | PIELĘGNACJA | KOLORÓWKA

Hejka!
Święta dobiegły końca, więc najwyższy czas na podsumowanie "prezentów". Są to prezenty ode mnie dla mnie :D Czyli najlepiej trafione cudeńka pod choinką i nie tylko. Zmieniłam swoją pielęgnację buzi i to bardzo. Nowe kremy, płyn micelarny oraz woda termalna. Moja buźka po prostu wołała o coś lepszego do pielęgnacji. Do tego skorzystałam 2x z promocji na kosmetyki KOBO -40% :) Jeżeli chcecie wiedzieć co takiego wpadło nowego do moich zbiorów to zapraszam do oglądania dalej!




Podkłady i baza z KOBO Professional
________
Pracowałam na nich podczas szkolenia wizażowego i fajnie pracowało się z nimi. Bazę zakupiłam, tylko dlatego bo żadnej takowej typowo pod makijaż nie posiadam :(


Pomadka z konturówką z KOBO Professional
________
Trochę nowości z Kobo pojawiło się w kuferku. Zdecydowałam się na komplet z konturówką, bo oby dwa produkty wyglądają pięknie nawet oddzielnie. Niby jest to kolor brudnego różu, ale też ma trochę pigmentu fioletowego i czerwonego. Dodatkowo zdziwiłam się jak łatwo można pomalować sobie usta! 


Krem do rąk z AVON
________
Akurat kremik zabrałam mamie. Ona stwierdziła, że nie przypadł jej do gustu, dlatego oddałam jej swój z Ziaji, a ja wzięłam sobie ten. Według mnie jest bardzo dobry. Ładnie nawilża i daje przyjemne ukojenie suchej skórze. Ja stosuję go wieczorem i nawet gdy rano myję dłonie czuję, że są one gładkie.


Zestaw DERMEDIC Hydrain 3
________
W końcu zdecydowałam się na zmianę mojej pielęgnacji. Spowodowane było to wielkim wysypem na mojej buzi... Słyszałam wiele dobrego na temat firmy Dermedic i postanowiłam, że sama wypróbuję ich produkty. Powiem wam, że chyba nigdy jeszcze nie miałam tak dobrego kremu nawilżającego, który już po pierwszym nałożeniu daje efekt! Do tego serum, które już pokochałam za to co robi.


Woda termalna oraz punktowy preparat dla skóry z tendencją do trądziku LA ROCHE- POSAY
________
Na wodę termalną zdecydowałam się, ponieważ miała dać ukojenie podrażnionej skórze i powiem wam, że odkąd stosuję i rano i wieczorem, czuję, że już tak bardzo nie mam podrażnionej skóry. Co do preparatu na trądzik... powinnam stosować go punktowo... ale wolę sobie całe czoło i brodę wysmarować niż punktowo miliony krostek dziabać tym aplikatorem. Efekty już widzę i na prawdę trądzik trochę się zmniejszył, jednak preparat wysusza skórę, dlatego ważne jest nawilżenie.

To tyle na dziś.
Jak u was świąteczne prezenty? 
Mikołaj był dobry w tym roku?
________________________________
Już niedługo koniec roku, ale post z propozycjami makijaży pojawi się jutro! 
Czekajcie cierpliwie :)

Zapraszam na mojego instagrama oraz facebooka


12 komentarzy :

  1. O właśnie się zastanawiałam ostatnio nad tym kremem, czy jest dobry czy też nie. Musze go wypróbować.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o dermedic? To szczerze polecam, w hebe niedługo będzie promocja na ich produkty!

      Usuń
  2. Bazę z Kobo plus ich puder i tusz do rzęs mam w zapasach, ciekawa jestem jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś używałam ich pudru, ale przyciemniał mi podkłady ;/

      Usuń
  3. Świetne kosmetyki ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie szminki z Kobo, mają ładne kolory a wytrzymałość jest przyzwoita. Z podkładami nie miałam do czynienia ale jak warto to może się zaopatrze tym bardziej ze jest -40% teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkłady są całkiem przyzwoite, no i za te pieniądze, to można kupić i spróbować :P

      Usuń
  5. ajjj nie pamiętam kiedy miałam coś z kobo, a szkoda, bo lubię firmę i wszystkie kosmetyki zawsze mi się sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam, że będziesz zadowolona z kosmetyków Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.