poniedziałek, 7 grudnia 2015

FARMINKOWO "SKRZYDŁA NIELOTA" ~ angielski dla dzieci

Hej hej!
W tym poście nie będzie nic o kosmetykach czy o stylizacjach itp. Chciałam wam, szczególnie rodzicom małych pociech, zaprezentować bajkę polsko/ angielską. Bajka jest według mnie bardzo ciekawa... na pewno ciekawsza niż wykłady na studiach, bo też wtedy ją czytałam. Jeżeli chcecie poznać moją recenzję na jej temat to zapraszam do czytania dalej...


Gdy dostałam plik z bajką myślałam, że całość będzie w języku angielskim, ale ku mojemu zaskoczeniu tylko niektóre fragmenty są w obcym języku. Według mnie to dobra opcja dla dzieci, które jeszcze nie miały styczności z angielskim. 

Bajka opowiada o małej wiosce zwierzątek Farminkowo, gdzie mieszka ptak nielot wraz ze swoją rodziną. Bawi się on z nowym znajomym w różne gry, jednak ten znajomy mówi tylko po angielsku. [ Ja dzięki tej bajce nauczyłam sie jak jest "szyszka" po angielsku ^^ ] 
Mały Tiny uratował wioskę przed głodem, ponieważ podczas zabaw chował różne nasionka itp. we wszystkich miejscach i gdy tylko dzikie ptaki atakowały Farminkowo, jego obywatele mieli co jeść, a z Tiniego nikt już się nie śmiał, że nie potrafi latać. 

Ilustracje w książce są bardzo ładne. 
Okładka od razu pokazuje nam o kim będzie ta bajka.

Ku uciesze maluchów, na końcu bajki znajduje się kilka kolorowanek, więc także artystycznie każdy malec może się wykazać. 

_______________________________________
Mam nadzieję, że niektórych rodziców zachęciłam do zakupu bajki.
Na pewno pomoże to w nauce angielskiego waszych pociech.

Spodobała wam się ta bajka?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.