środa, 30 grudnia 2015

2 SYLWESTROWE PROPOZYCJE MAKIJAŻY | Szczęśliwego Nowego Roku :)

Hejka!
Czy wam też tak szybko zleciał ten rok? Już jutro powitamy nowy 2016 rok. Ja osobiście cieszę się, że żegnamy 2015. Nie był to dobry rok dla mnie. Jeżeli już wspominam o nowym roku, to pewnie spora większość z was będzie bawić się na różnych imprezach sylwestrowych. Ja sama idę na domówkę w babskim gronie! Już myślę nad moim jutrzejszym makijażem, a jeżeli wy jeszcze nie wiecie co zmalować na buźkach w tą imprezową noc, to zapraszam na dwie propozycje makijaży :)




________
Ten makijaż mogliście widzieć już wczoraj na moim FP. Propozycja jest dość prosta w wykonaniu. Ja użyłam tylko 4 cieni. Główną rolę robi tutaj różowy cień z paletki Sleeka Celestial o nazwie: Solar . O paletce mówiłam już w TYM poście. Trochę konturowania, delikatny róż na policzki, rozświetlacz oraz cielista pomadka na usta.


________
Druga propozycja jest dość pracochłonna i myślę, że poczatkujący będą mieć duże trudności z wykonaniem, jednak mam nadzieję, że podołacie! Ja zaczerpnęłam inspirację ze zdjęcia z instagrama. Piękne kocie oczko i do tego trochę błysku, bo właśnie błysk w sylwestra jest ważny oraz sztuczne rzęsy. Powiem wam, że to było moje chyba 2 podejście do smoky eye i mam nadzieję, że nie ostatnie, choć dość długo malowałam oczy.

Któraś z propozycji wpadła wam szczególnie w oko?
Mam nadzieję, że wykorzystacie choć część moich propozycji.
__________________________________
Udanego sylwestra oraz nowego roku :)

Do zobaczenia za rok!

20 komentarzy :

  1. Drugi makijaż, jak dla mnie bajka! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była na prawdę długaaaa bajka przy tworzeniu :)

      Usuń
  2. Mówiłam ci już że masz wygląd pięknego elfa? <3 Piękności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA to pewnie przez moje odstające uszy :3

      Usuń
    2. Co ty! Przez wielkie oczy :)

      Usuń
    3. Ahh ja zawsze mam wielkie oczy ;)

      Usuń
  3. Kolorystyka przypadła mi bardziej do gustu w drugim makijażu:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi jest przepiękny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie długo nad nim pracowałam :)

      Usuń
  5. Piękne makijaże! Zwłaszcza ten drugi <3
    Udanego Sylwestra życzę! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziękuję!
      Tobie również świetnego sylwka!

      Usuń
  6. u mnie też propozycja w fioletach :)


    ____________________
    fashion & makeup
    http://blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi makijaż szczególnie skradł moje serce, wow :).

    OdpowiedzUsuń
  8. oba fajne makijaże, ale ten drugi petarda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi jest nieziemski, widać że włożyłaś w to dużo dobrej pracy :) Soczewki też robią swoje :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.