czwartek, 12 listopada 2015

SPRZEDAM (nowe) PĘDZLE

Hej !
Jakiś czas temu zakupiłam najpiękniejszy pędzel w mojej kolekcji. Nie mówię tutaj tylko o wyglądzie, ale też jakości. Pędzel jest niezwykle milutki, do tego specyficzny kształt rączki i kolor! 
Nic tylko kupić więcej... własnie! Tak bardzo mi się spodobał, że zakupiłam kilka sztuk (cały zestaw, nawet troche ponad) metalowej kolekcji Real Techniques. 

Ja sama nie potrzebuję aż tylu sztuk tych piękności, więc tutaj kieruję moje pytanie:
Czy ktoś z was byłby zainteresowany kupnem? 


Ceny podam zainteresowanym tylko przez mail (zakładka o mnie), a z wysyłką nie ma problemu! :)



 

 

 

 

 

 

 

Zapraszam do kupna :)

4 komentarze :

  1. Są piękne jednak ja już mam pędzelki i na razie nie zamierzam kupować nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jedne z najładniejszych pędzli :)

      Usuń
  2. Pędzle sa świetne! Ja niedawno kupiłam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.