niedziela, 8 listopada 2015

[RECENZJA z mamą] LIRENE PRO VITA D

Hej!
Jakiś czas temu, gdy byłam akurat na wyjeździe w Sieradzu, przyszła do mnie paczka. Znalazło się w niej kilka kosmetyków pielęgnacyjnych. Były to 2 kremy do twarzy oraz krem pod oczy. Zdziwiłam się, bo ogółem paczka była z wizaż.pl, a zgłoszenie do testu wysłałam dość dawno. Ogółem dziękuję za wylosowanie mnie do testu. Akurat moja mama też załapała się do pomacania i spróbowania kremów na sobie i to właśnie z nią zaprezentujemy wam naszą opinię na ich temat. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam do czytania dalej.


proVita D DERMAL ACTIVATOR [krem na noc]
_______
Krem ten jak pisze producent powinien sprawić, że skóra wydaje się miękka w dotyku. Tutaj akurat to prawda. Bardzo fajnie kosmetyk sprawił, że miałam miłą w dotyku skórę. Jednakże, mogłabym rozpisywać co jeszcze niby powinien robić ten krem, ale bez owijania w bawełnę powiem wam, że po nałożeniu tego kremu moja skóra wołała o wodę! Tak, wodę, ponieważ czułam, że moja skóra mi zaraz spłonie... Moja mama też coś takiego zauważyła. Myślała, że to od pudru [?!], ale po moich spostrzeżeniach na temat kremu stwierdziłyśmy, że czerwone placki na naszej buzi są od kremu [kremów] z tej serii.


proVita D SKIN VITALIZER [krem na dzień]
_______
Przy tym kremie mogłabym napisać to samo co wyżej... Chyba dobranie tego produktu z kremem na noc, mogło wywołać uczulenie ? na mojej i mamy buzi. Co jest u niego plusem to to, że jest lekki i myslę, że bardzo wydajny. Na prawdę niewielka ilość wystarczy, żeby pokryć całą buzie.


proVita D OPTI CORRECTOR [krem pod oczy]
_______
Chyba najszybsza recenzja. Krem ten nie sprawdził się u mnie w ogóle! Po pierwszym nałożeniu zauważyłam, że moje oczy nagle mnie pieką i zaczynam łzawić. Na początku myślałam, że to może przez płyn micelarny z ziaji, ale po kilku dalszych użyciach kremu pod oczy, stwierdzam, że to jego wina. Kosmetyk w ogóle nie sprawdził się u mnie i nie zamierzam go dalej używać. Chyba moja mama go nawet nie użyła, bo chyba wystraszyłam ją moją reakcją.


PODSUMOWUJĄC
_______
Cała linia proVita D nie sprawdziła się w naszym przypadku w ogóle. To, że moje oczy łzawią od razu po aplikacji dyskwalifikuje krem pod oczy na starcie. Krem na dzień i na noc, sprawił, że miałyśmy z mamą podrażnioną skórę. Plusem jest to, że słoiczki bardzo ładnie wyglądają, a same kremy są wydajne i ładnie pachną. 

Czy wy też miałyście tą okazje przetestować całą linię proVita D ?
Jaka jest wasza opinia?
Czekam na wasze recenzje!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.