środa, 18 listopada 2015

[MAKE-UP] LOVELY, RED LIPS

Hej hej!
Czy u was dziś te jest tak nieprzyjemna pogoda, że nawet nie myślicie o wyjściu na zewnątrz? Ja tak mam... Masakrycznie silny wiatr i do tego deszcz. Nie lubię jesieni. Miałam mieć dziś sesje w plenerze, ale domyślacie się dlaczego odwołałam. Trochę szkoda, bo wstałam rano i zdąrzyłam się pomalować, ALE nie myślcie, że nie pokażę wam co zmalowałam! Specjalnie dla was zrobiłam kilka zdjeć moim okropnym aparatem i mam nadzieję, że spodoba wam się dość mocny akcent na usta :)



Główny akcent, czyli usta, pomalowałam czerwonym matowym błyszczykiem z Lovely EXTRA LASTING NR 3

Myślę, że niedługo powinnam wam dać recenzję całej trójki tych błyszczyków, które posiadam, bo są na prawdę godne uwagi!
_______


Oczy jak zawsze ZOEVA NATURALLY YOURS + jako baza matowy cień MAYBELLINE COLOR TATTOO 93 CREME DE NUDE
Tusz do rzęs AVON BIG&FALSE LASHES + L'OREAL VML SO CULTURE
_______


Twarz: 
_______
podkład PIERRE RENE SKIN BALANCE NR 20 + biały podkład MUR
puder WIBO FIXING POWDER
korektor ASTOR PERFECT STAY 24H 001 IVORY
puder do konturowania z KOBO NUBIAN DESERT 
róż, połączenie kilku róży z paletki MUR SUGAR AND SPICE
rozświetlacz, mieszanka DR IRENA ERIS + WIBO DIAMOND ILLUMINATOR

Przesyłam wam słodkiego buziaka na polepszenie tego szarego dnia! :)

_____________________________________
Mam nadzieję, że podoba wam się ten makijaż.
Z chęcią przeczytam wasze komentarze na jego temat!

Zapraszam również na mojego INSTAGRAMA!

10 komentarzy :

  1. Świetny makijaż, bardzo Ci pasuje ta czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) choć ja wole ciemniejsze usta

      Usuń
  2. Subtelnie z akcentem na usta, tak jak lubię :) Ciekawie tu, obserwuję! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna pomadka, podobna do all fired up maca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może troche tak, ale to raczej typowa matowa czerwień :)

      Usuń
  4. Śliczne usta *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.