środa, 28 października 2015

WISHLIST ROSSMANN [kolorówka -49%]

Hej hej!
W sieci szaleje informacja, że od 2.11. znów będzie można poszaleć w Rossmannie, na promocji -49%. Z tej okazji chciałabym pokazać wam, co zamierzam zakupić. Tym razem nie szaleje, bo [w końcu] dowiedziałam się, że w Sephorze 27-30 grudnia ma sie odbyć promocja... o tym innym razem. Tak więc, wracając do tematu przecenionej kolorówki w drogerii, zapraszam was na moją "wishlistę" :)



1. Wibo FIXING POWDER
__________
Słyszałam o nim bardzo dużo plusów. Z racji tego, że nie posiadam sypkiego pudru chcę przetestowac go na swojej buzi. Podczas promocji pewnie będzie kosztować grosze, więc też moje konto za bardzo nie ucierpi, a ja może znajdę fajny produkt.

2. Rimmel STAY MATTE [puder]
__________
Mój ulubieniec od kilku miesięcy. Uwielbiam go za to, że jest TRANSPARENTNY! Utrzymuje mój podkład przez cały dzień. Nie wysusza, ładnie matuje [nawet przez cały dzień] i do tego na promocji będzie kosztować coś ponad 10 zł. Żal aż nie wziąć...

3. Maybelline AFFINITONE [korektor]
__________
Sprawdzałam go ostatnio w któreś z drogerii i przyciągnął on moją uwagę. Nakładając na wierzch dłoni ujrzałam bardzo jasny i żółty korektor. Mam nadzieję, że będzie odpowiedni dla mojej bladej cery, bo od dawna szukam jasnego korektora z domieszką żółtego pigmentu.

4. Maybelline EYE STUDIO COLOR TATTOO 
__________
Ten produkt chyba podbił już dawno urodową blogosferę, a ja go jeszcze nie mam! Aż wstyd się przyznawać :( Z racji tego, że wypuścili nowe matowe odcienie, zamierzam skusić się na cielisty kolor. Chciałabym, żeby okazał się świetną bazą pod cienie, a kolor, który zamierzam kupić to: CREME DE ROSE.

5. Lovely, PERFECT LINE [konturówka do ust]
__________
Bardzo tania i podobno, naturalnie wyglądająca na ustach. Mój kolor to nr 1, czyli różowy nudziak. Sporo się o niej nasłuchałam, nie kosztuje ona dużo, więc chętnie ją wypróbuje na moich ustach.


6. BALSAMY DO UST!
__________
Nie wiem czy każdy z was wie, ale balsamy do ust także biorą udział w promocji. Ja osobiście odkryłam to dopiero na ostatniej promocji w rossie, to było chyba w kwietniu [?]. Pamiętam, że obkupiłam się wtedy z mamą w spory arsenał różnorakich balsamików do ust. Niektóre już zużyłyśmy, a niektóre są już na wykończeniu. Co do wyboru odpowiednich, to myślę nad:
* Neutrogena NORDIC BERRY 
* Ziaja MASŁO KAKAOWE [choć nie wiem czy jest w rossmannie] 
* jeśli nie kakowiec to KOKOSOWY
Oeparol, Sunnyday, pomadka ochronna do ust z filtrem UVA/UVB, SPF 25
Perfecta, softlips, balsam do ust 5w1, brzoskwinia-mango, SPF 15 [uwielbiam używać ich na noc]
__________
To tyle na dziś!
Też wybieracie się na tą promocje?
Macie swoją listę wishlistę?


8 komentarzy :

  1. Uwielbiam Cię za tę informację! Sama pewnie bym się jej nie doszukała. Od dzisiaj chomikuję pieniądze i wydam wszystko na promocjach. Nawet nie planuję co kupię, zawsze i tak skończę z nadprogramowym towarem. :D
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Proszę bardzo, ciesze się że pomogłam :)
      Życzę udanych łowów :*

      Usuń
  2. Może kupię ta pomadkę od Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są świetne!
      Miałam już każdy smak tylko nie ten najnowszy ;)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.