środa, 21 października 2015

[RECENZJA] SZAMPONY BABYDREAM

Hej hej!
Dzisiejszy post będzie na temat pielęgnacji, a raczej myciu, moich włosów. 
Od jakiegoś czasu borykałam się z zbyt szybkim przetłuszczaniem moich włosów. Długo dość szukałam szamponu, który rzeczywiście dałby radę do wstrzymać, aż pewnego dnia natrafiłam na post u http://www.kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com na temat jej pielęgnacji włosów. Pamiętam, że bardzo zaciekawiła mnie swoim szamponem do mycia włosów. Skuszona recenzją i swoją ciekawością, poszłam do drogerii i zakupiłam... Jaka jest moja recenzja? O tym dowiecie się poniżej. 



STARSZA WERSJA
__________
Jak pisze producent "...szampon dla niemowląt, myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy." Szampon ten stał się u mnie hitem hitów wśród szamponów. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, a powiem, że na początku stosowania go miałam dość spory problem z łupieżem na głowie. Jest bardzo delikatny dla skóry, nie przesusza i pięknie pachnie. Niestety, starsza wersja bardzo plącze włosy, co przy braku użycia odżywki przed myciem może skutkować wyrywaniem sobie dość sporej garści włosów... Co jeszcze to jak na moją długość włosów [a mam je dość długie] muszę wylać dość sporo produktu, przez co nie jest zbyt wydajny. 


NOWSZA WERSJA
__________
O nowszej wersji tego szamponu dowiedziałam się dość niedawno będąc w Rossmannie z http://swiat-lyll.blogspot.com . To właśnie Kamila pokazała mi tą wersję szamponu. Skuszona tym, że na opakowaniu napisane jest "... szampon ułatwiający rozczesywanie włosów." Od razu postanowiłam go wypróbować i powiem wam, że na prawdę włosy nie są tak poplątane po myciu jak w przypadku starszej wersji. Co do właściwości to nie zauważyłam różnicy. Oby dwa są dla mnie bardzo fajne i myślę, że długo nie zmienię ich na żaden inny szampon do włosów.


poj. 250 ml

dostępność: Rossmann

cena: 3,99/ 5,99 zł [zależy czy jest na promocji] 

_____________
Czy próbowałyście już któreś wersji kultowego już Babydream ?
Jakie są wasze opinie?

12 komentarzy :

  1. Używam tego szamponu i również go polecam.
    Do tej pory nie słyszałam o nowszej wersji, ale chętnie poszukam w rossmannie.
    Właśnie najlepsze jest to, że nie obciąża włosów i jest taki delikatny.

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/10/czesc-zapraszamy-do-ogladania-naszego.html - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go!
      Nową wersje możesz sprawdzić może w większej drogerii.

      Usuń
  2. Tanie i dobre. Zachecilas mnie do wyprobowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! wypróbuj na sobie i sprawdź czy i u ciebie dadzą taki efekt jak u mnie.

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię wersję ułatwiającą rozczesywanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się skusze do zakupu, a jaki ma zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... co do zapachu, to ma dość specyficzny, troche słodki, ale delikatny. Ciężko określić ...

      Usuń
  5. Używałam:) Akurat ten rodzaj dzięki któremu lepiej się włosy rozczesywały, lecz widziałam też, że szybciej się przetłuszczały.. dlatego wróciłam do zwykłego z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie skończył się ten nowszy i zaopatrzyłam się znów w starszą wersję :)

      Usuń
  6. też slszłam na ich temat duzo dobrego, złuzyje moje szampony i skuszę sie!
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.