sobota, 31 października 2015

[PIERWSZE WRAŻENIE] MAKEUP REVOLUTION "I HEART CHOCOLATE" + swatche

Hej hej!
5 dni wolnego w tym tygodniu, więc postanowiłam dodać kilka postów na bloga. Kilka postów niżej pokazałam wam jakie cacuszka ostatnio sobie sprawiłam [TUTAJ]. Wśród dużej liczby rzeczy pojawiła się czekoladowa paletka od MAKEUP REVOLUTION. 



cena: 40 zł 


poj: 22g 

dostępność: drogerie internetowe, [ja swoją zakupiłam na cocolita.pl]


Opakowanie
_______
Paletka z zew. przypomina kawałek czekolady. Bardzo przemyślany chwyt. Na sam widok ma się ochotę ją zjeść! Plastik, z którego jest wykonana, wydaje się solidny. Wieczko bardzo łatwo otwiera się i zamyka. Gdy przyjeżdża do nas jest zapakowana w bardzo ładne papierowe opakowanie, gdzie na odwrocie mamy pokazane jakie kolory są w środku. Co do środka, to nie podoba mi się, że nazwy cieni są na kartce... łatwo ją zgubić.


Cienie
_______
Układ cieni jest bardzo fajny. Mamy dwa duże cienie: matowy i "rozświetlacz". Dobrze przemyślane, bo przeważnie właśnie te 2 cienie najszybciej zużywamy. W palecie mamy matowe, satynowe oraz perłowe cienie. Według mnie wszystkie są bardzo dobrze napigmentowane. Miałam je 1-2 razy na oku i co mogę powiedzieć, że ładnie prezentują się na powiece. Nie zlewają się i dobrze się rozcierają, ale lepsza recenzja na ich temat będzie za niedługo.



Swatche
_______


18 komentarzy :

  1. bardzo pyszna paletka ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja tak średnio, ostatnio iconic 2 nie współpracowała zbyt dobrze ze mną :(

      Usuń
  3. ooo chyba będę kupować, świetna :D
    http://graphic-channel.blogspot.com/ Zapraszam do nas :)
    Dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją mam i bardzo lubię! fajne napigmentowanie i kolory, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ta paleta ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pigmentacja całkiem fajna, ale nadal nie wiem jak w dalszej pracy :(

      Usuń
  6. A masz może jakąś paletkę z Zoevy do porównania jakości? Bo zastanawiam się pomiędzy tą paletką w białej wersji, a paletką Zoevy Naturally Yours ;) Pozdrawiam :)
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz Zoevę!
      Ja na twoim miejscu nawet nie zastanawiałabym się. Zoeva to u mnie numer 1. :)

      Usuń
  7. Paletka świetna! Ma piękne odcienie brązu <3
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Nazwa jej bardzo odpowiada :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.