czwartek, 1 października 2015

[PIERWSZE WRAŻENIE] INGLOT Flexi Palette

Hej ! 
Z tego co poniektórzy wiedzą byłam na małych zakupach w INGLOCIE. Za często tam nie chodzę, b może to ceny, może to ekspedienci w sklepie, ale w końcu poszłam. W myślach miałam do zrealizowania zakup białej paletki do kosmetyków pojedynczych. Tak też się stało. Zakupiłam! Mam ją już kilka dni i chętnie podzielę się z wami moją opinią. 
Ci którzy wiedzieli wcześniej zapewne są moimi obserwatorami INSTAGRAMA





Paletkę otrzymujemy w bardzo ładnym opakowaniu. Białe, minimalistyczne i dość eleganckie. 

Paletka wykonana jest z porządnego i grubego na 7mm plastiku. Do tego jest lekka, więc za bardzo kufra nie będzie obciążać.


Sama szybka jest też dość gruba i wydaje się solidnie wykonana. Dużym plusem jest to, że szybka jest przezroczysta i wszystko widać co mamy akurat w paletce. Na zew. stronie widnieje logo Inglota. 

Magnes, który jest w 4 kątach paletki jest bardzo silny. Trzeba użyć trochę siły żeby zdjąć szybkę, co zapewnia nas że w podróży czy w zwykłym użytkowaniu paletka się nie otworzy.
Magnes w środku też jest okej. Kosmetyki w środku nie wypadają po przekręceniu do góry nogami paletki. 


Cena takiej przyjemności wynosi: 35zł
Myślę, że to cena do przebolenia, szczególnie że paletka wydaje się bardzo solidnie wykonana.

Jedyną wadą może być to że kolor jest jasny, co w przyszłości może skutkować zabrudzeniami. Jednak myślę, że zwykła chusteczka temu zaradzi.








6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. ale te ciemne są z przegródkami... nie podobały mi się ;/

      Usuń
  2. Właśnie się zastanawiałam nad taką paletką ;)

    Również dodaje do obserwowanych
    http://kootsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest bardzo fajna, bo nie ma przegródek... no i ten kolor :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.