środa, 14 października 2015

Jako wizażystka "Lilie w wannie"

Hej hej!
Dokładnie tydzień temu malowałam przepiękną modelkę Patrycję do sesji w wannie. Wyzwanie spore, bo oczywiście miałyby być to same portrety. Przed samym pomalowaniem Patrycji, musiałam swoją wizję odtworzyć na mojej buzi. Myślę, że nawet to na jej twarzyczce wyszło lepiej :) 
Poniżej wrzucam moje ulubione ujęcia! Mam nadzieję, że spodoba się wam efekt naszej pracy.

fot. Monika Marcinkowska
mod, Patrycja Rymer
mua. Wioleta Sobczak






a na dodatek backstage i mój podwójny podbródek!

24 komentarze :

  1. o wow! alez to wszystko do siebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny makijaż i cudowne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż, jestem pod jego wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne! Podziel si talentem :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny makijaż, cudowne zdjęcia <3

    http://szczyptamagii97.blogspot.com/2015/10/jesienny-haul-zakupowy-d.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ujęcia! :)
    Super makijaż! :)
    Pozdrawiam,
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ujęcia podziękowania dla Moniki :))
      A za makijaż dziękuję :)

      Usuń
    2. Nie ma za co, ma Pani naprawdę talent! ;)
      Zauważyłam, że uczy się Pani w Łodzi, a ja szukam kogoś kto mógłby za darmo, lub niewielką opłatą ucharakteryzować moją twarz do sesji zdjęciowej na Halloween. Może byłaby Pani chętna? Rozwinie to nie tylko mnie, ale i Panią. A może nawet wyniknie z tego jakaś owocna współpraca?:)
      Jeżeli tak to prosiłabym o kontakt:
      siatkareczkaa00gmail.com
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. hm... ciekawy pomysł, bo akurat mam chęć na jakąś charakteryzację :D
      już piszę :)

      Usuń
  7. wow, cudowne! spisałaś się na medal :) fajnie byłoby zrobić coś kiedyś razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż świetnie zsynchronizował się z całością i dodatkowo upiększył efekt w dużej mierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i świetny post!! Zapraszam do mnie :) Obs za obs? :) http://littlestylle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż! Zapraszam do mnie:) http://heinpsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.