wtorek, 29 września 2015

Skarpetkowy lunapark

Hej wszystkim!
Po upragnionym wyjeździe na odpoczynek w końcu wróciłam. Odpocząć było fajnie, ale to już niestety ostatnie dni wakacji :(((( Ubolewam bardzo, choć stęskniłam się za uczelnią. 
Jakiś czas temu, bo chyba na początku sierpnia, wzięłam udział jako modelka w sesji dla producenta skarpetek. Były one kolorowe, w różne wzorki, zwierzątka itp. co też wymagało dobrania odpowiedniego miejsca, padło na Łódzki LUNAPARK. 
Od razu mówię wam żebyście nigdzie nie zostawiali swoich rzeczy, bo ludzie tam są okropni jeżeli daną rzecz znajdą (mówię tu o pracownikach). 
Pomalowałam się oczywiście sama, czarna kreska, bronzer i mocne usta (+podstawa).
Chyba już wszystko napisałam, także zapraszam do oglądania!

model: Wioleta Sobczak, Roksana Kaźmierczak 



najlepsze skarpety z całej sesji!




chyba najlepsze zdjęcie z całej sesji

4 komentarze :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.