sobota, 19 września 2015

[RECENZJA] Kobo Professional FACE CONTOUR MIX

Jak niektórzy już wiedzą, Kobo wypuściło nowe kółeczko do konturowania. Gdy tylko dowiedziałam się że takowe pojawi się w szafie tej marki od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Mam totalnego bzika na punkcie konturowania... może dlatego że nie mam ostro zarysowanych konturów twarzy :( Przechodząc do rzeczy, chciałabym pokazać wam tego gagatka oraz zaprezentować swatche odcieni, które nadadzą się dla każdej z nas!



poj. 12g


cena: 17,99- 19,99zł

dostępność: drogerie natura / strona producenta

Info. na odwrocie: 
Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. 
Niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. 
Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. 
Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.


Kolory są świetne! 
Jasne odcienie wspaniale sprawdzają się do rozświetlania wybranych partii twarzy, a ciemniejsze nadają naturalny kontur. 
Jak pisze producent : do mieszania, jeszcze nie próbowałam ich mieszać, choć możliwe, że mogłabym wypróbować także taki sposób. 


Co tak bardzo zachęciło mnie do zakupu tego kosmetyku?
Na pewno to, że twarz po roztarciu wygląda bardzo naturalnie. Jasne odcienie świetnie kryją, ale także ich trwałość. 
Niestety nie mam zdjęcia po dzisiejszym nałożeniu, ale produkt trzyma się jak na razie ok. 9h na mojej twarzy bez zmian. 
Wybaczam mu tylko to że w okolicy moich oczu wchodzi w moje "zmarszczki", ale każdy korektor to robi. Taka budowa oka... 



8 komentarzy :

  1. Musze wypróbować ! :D Jak myślisz, sprawdzi się na jasnej cerze z widocznym trądzikiem ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jasnej cerze- oczywiście , sama jestem bladziochem
      co do trądziku, to musisz najpierw nałożyć podkład, ale jeżeli masz tłustą cerę, to rozświetlanie jasnymi odcieniami może trochę obciązyć twoją skórę...

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Jaki rodzaj pędza polecasz do nakładania tych podkładów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie sprawdza się bąbeczka lub pędzel do podkładu zaokrąglony :)

      Usuń
  3. a czy ten mix tez sie sciera z twrazy ?? poniewaz ten ideal cover to totalna porazka , twarz sie swieci..wszystko sie odbija i sciera ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam ideal cover, ale to kółeczko jest bardzo dobre, gdy nakładam właśnie te podkłady to lubię je "przypudrować" brązerem lub pudrem rozświetlającym.

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.