piątek, 4 września 2015

[RECENZJA] EVREE Max Repair, regenerujący krem do rąk

"Podobno dłonie są wizytówką kobiety" i żeby prezentowały się jak najlepiej należy o nie dbać.
Z pomocą przychodzi krem do rąk, który powinna mieć każda kobiet w swojej torebce. 
Ja ostatnio przetestowałam Regenerujący krem do rąk od EVREE.
Nie powiem, była to moja pierwsza i chyba ostatnia przygoda z tym kremem, a może i marką.
Jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego, to zapraszam do dalszego czytania.

O czym zapewnia producent? 

-> regeneracja i nawilżenie
 ...i tutaj pierwsza klapa. Krem ten w niczym nie zregenerował moich zniszczonych dłoni.
Pracowałam na magazynie z ubraniami i na prawdę czy to gdy pracowałam bez rękawiczek czy z , moje dłonie cały czas były jakoś podrażniane. Niestety, jedynie co robił ten krem to utrzymywał się przez bardzo krótki czas, jednak dawał uczucie gładkiej i nawet jedwabistej w dotyku skóry.

-> przywrócenie miękkości i elastyczności
Z pierwszym okej, mogę po części się zgodzić. Krem, przez bardzo krótki czas, dawał przyjemne uczucie miękkości dłoni, ale tylko po zew. stronie... szkoda. Elastyczność? Minimalne. Nie odczułam zbytniej ulgi.


cena: ok. 6-10 zł

poj. 100 ml

dostepność: drogerie natura/rossmann/ hipermarkety/ drogerie internetowe

wydajność: marna... mnie ta tubka wystarczyła na 2- 2,5 tyg. 

Czy kupię ponownie? -> NIE! Produkt ten nie sprawdził się u mnie. Nie spełnił swojego głównego załozenia, czyli nie przywrócił moim dłoniom REGENERACJI.

2 komentarze :

  1. Bardzo ciekawe posty,krem polecam. Doskonale sobie radzi z wiecznie suchymi dłońmi w moim przypadku, a zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    Tak jak obiecałam odwiedzam

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    Jestem chętna do współpracy,zaobserwuj, a zrobię to samo :)

    hej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety się nie sprawdził :( a szkoda, bo pokładałam w nim duże nadzieje!

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.