poniedziałek, 7 września 2015

[OUTFIT] summertime sadness...

Czy ktoś mi powie gdzie uciekło LATO?! Na dworze zrobiło się zimno, szaro i deszczowo. Nie lubię takiej pogody, od razu odechciewa mi się wszystkiego!
Właśnie w ten wrześniowy bury dzień pomyślałam, że rozgrzeje was prostą stylizacją jeszcze z czasów ciepłego czerwca. Tak, uchowały mi się takie zdjęcia, których jeszcze tutaj nie wstawiłam.
Ogółem wszystko co mam na sobie : tunike i shorty są zrobione przez moją mamę i mnie :) Także post bardziej handmade matki i córki.

fot. Tomasz Kałużny darkshape.pl







10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. niestety, ale z tej sesji mam tylko tyle :(

      Usuń
  2. Piękne zdjecia! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tęsknię za latem. Jesień to najgorsza pora roku:/
    Piękne zdjęcia! Ale masz chudziutkie nogi! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech lato wróci!
      chudziutkie to one były 2 miesiące temu podczas tych zdjęć ;) ale dzięki

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.