sobota, 12 września 2015

[Nails] Lakier do paznokci CATRICE

Hej, cześć, WITAM!
Wrzesień jak widać za oknami wcale nas nie rozpieszcza. U mnie zaczęły się już gorące kąpiele i picie litrami gorącej herbatki. Co to ma w ogóle wspólnego z nowym postem? To, że chyba moje paznokcie też poczuły zimno... no powiedzmy sobie szczerze: niebieskie paznokcie jeszcze latem (i to w zimnym odcieniu) ? Ostatnimi czasy miałam tylko nudziaki na paznokciach, więc wczoraj postanowiłam dodać moim pazurkom troche koloru. Zdjęcia, które będziecie widzieć to mani 1-dniowy, więc jak na moje paznokcie trzyma się świetnie! 
Nie przedłużając, zapraszam na recenzję mojego starego, choć już średnio dobrego, lakieru do paznokci firmy CATRICE.



seria: Ultimate Nail Lacquer

kolor: 400 Blue Cara Ciao

pojemność: 10ml

cena: 9,99zł 

dostępność: myślę, że juz go nie spotkacie, ja go kupiłam kilka lat temu... 

Trwałość:
Zawsze lubiłam lakiery Catrice. Miały świetne krycie i trwałość niczemu sobie. Na razie mam lakier 1 dzień, więc ciężko jest wypowiadać się na temat trwałości, ale pamiętam że kiedyś moja znajoma bez baz i top coatu potrafiła mieć bez zarzutu lakier tej firmy ok. 5 dni... później po prostu jej się nudził i zmieniała.

Krycie: 
Zdjęcie które widzicie przedstawia 1 warstwę lakieru! Dla mnie efekt jest świetny! Nic nie przebija i to najważniejsze.


Minusy:
Tak, ten lakier też ma swoje minusy. Pierwszym jest mały i nieprecyzyjny pędzelek... Ja lubię większe pędzelki do malowania, ponieważ dają lepszy efekt, no i szybciej można pomalować paznokcie. Drugim minusem jest to że lakier bardzo zgęstniał... gdzie rezultat tego widać na paznokciach. Musiałam sporo czasu czekać aż wyschną, choć i tak coś się na nich odbiło...


Podsumowując:
Bardzo lubię lakiery firmy CATRICE, już od chyba gimnazjum, czyli ok. 6 lat będzie. Krycie i trwałość na duży plus. Jedynie pędzelek zaliczył wtopę, bo utrudnia malowanie paznokci.

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładny kolorek, ostatnio bardzo polubiłam niebieskości na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze uwielbiam wracać do niebieskich i granatów, to w końcu moje ulubione kollory :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny kolor :) Skoro mówisz,że efekt jest świetny, to może go kupię :)
    Obserwuję, i zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/09/podsumowanie-wakacji-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubiłam lakiery catrice za jakość :D

      Usuń
  3. Śliczny kolorek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja osobiście uwielbiam niebieski :)))

      Usuń
  4. Ja teraz mam fazę na paznokcie w kolorze nude, ewentualnie bieli ze złotem. Ale na jesień zaopatrzyłam się w kilka 'zimnych' i ciemnych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno też tylko nudziaki na paznokciach, ale czasami można zrobić odstępstwo od nudziaków :)

      Usuń
  5. o tym lakierze jeszcze nie słyszałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są baaaardzo stare i catrice zawsze je ma w swojej ofercie, może jedynie kolory mogą sie troche różnić, bo ten jest na prawde stary.

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.