wtorek, 1 września 2015

Jako wizażystka - "Golden Ruby"

Hej, cześć wszystkim!
Ze względu, że zakończyłam w tym sezonie pracę, powracam do blogowania!
Mam nadzieję, że w miarę często będę znajdować czas na pisanie nowych postów oraz testowanie różnych kosmetyków.
Niektórzy, którzy mają mnie w znajomych na facebook'u, mogli jakiś czas temu zobaczyć moją pracę przy jednej z sesji zdjęciowych.
Nie, to nie ja byłam modelką, jak to przeważnie bywało. Tym razem to ja malowałam modelkę!
Był to dla mnie nie mały wysiłek, ponieważ była to sesja beauty. 
Oczywiście dałam z siebie wszystko, ale ocenę zostawiam wam, a poniżej najlepsze ujęcia, według mnie.


Photographer: Karolina Stasiak ♥ Karo Photography 
Hairdresser: Łukasz Jach ♥ Hair by Jach 
Make up: Wioleta Sobczak (czyli JA!) 
Jewellery:  Justyna Stasiewicz - Biżuteria 
Model: Malwina Skura 














*z tego co pamiętam, użyłam cieni ZOEVA z palety NATURALLY YOURS (której robiłam test TUTAJ),  podkładu PIERRE RENE SKIN BALANCE nr 1, bronzera z MUR ULTRA BRONZE oraz błyszczyka bezbarwnego z LOVELY

Jak wam podoba się ta sesja?
Ja jestem zachwycona efektem końcowym!
Piszcie wasze opinie w komentarzach pod postem :)

6 komentarzy :

  1. Wspaniałe zdjęcia i piękny makijaż <3 Idealnie dobrany pod fryzurę, biżu i urodę modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuuuję ! Starałam się dopasować do biżu :)

      Usuń
  2. Ale piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO KONKURSU NA MOIM BLOGU KTÓRY ZORGANIZOWAŁAM Z FIRMĄ DRESSLINK.COM

    http://monicabelle.blogspot.com/2015/09/konkurs-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.