niedziela, 2 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca!

Hej wszystkim!
Nie było mnie tutaj dawno, bo zwyczajnie przez jakiś czas byłam bez internetu na laptopie!!!
#najgorzej
Akurat zakończył się lipiec, więc to bardzo dobry pomysł żeby pokazać wam moich ulubieńców lipca :)
To pierwszy taki wpis u mnie na blogu, więc możecie spodziewać się, że ulubieńcy będą pojawiać się (mam nadzieje) co miesiąc.
Jeżeli chcecie widzieć co najbardziej przypadło mi do gustu w lipcu to zapraszam do czytania...




Na pewno namiętnie używałam toniku z firmy STNDERS, którego otrzymałam w prezencie na ich otwarciu (o którym mówiłam TUTAJ)
Tonik ma przepiękny zapach. Po użyciu moja skóra jest bardzo przyjemna w dotyku.
Jego minusem jest na pewno cena, bo nie wszystkich stać na tonik za kilkadziesiąt zł...

Drugim produktem z STENDERS jest żel pod prysznic.
Powiem szczerze, że nigdy żaden zapach żelu pod prysznic nie utrzymywał się tak intensywnie i długo po kąpieli. Dodatkowo wystarczy na prawdę mała ilość żeby móc się wykąpać.

Z racji tego że czasami u mnie w mieście były wysokie temperatury to nie obyło się bez odpowiedniego antyperspirantu. Tutaj genialnie sprawdził się ADIDAS CLIMACOOL.
Używam go już dłuższy czas i na prawdę po nim w ogóle się nie pocę, a do tego długo utrzymuje się na ciele.

Niedawno także moja odzywka do paznokci z Eveline dobiegła do końca, więc skusiłam się na tą czarną, diamentową odżywkę z GOLDEN ROSE.
Na pewno wiem że przy tej odżywce nie jestem uczulona na żaden ze składników. Paznokcie są dość twarde i odżywione, jednak dopiero gdy skończę pracę na magazynie dam wam lepszą recenzję, bo na razie moje paznokcie przeżywają kryzys.

Bardzo dobrze spisał się tusz  do rzęs z LOVELY. Nadaje rzęsom ładny czarny kolor, pogrubia je i trochę wydłuża. Do tego nie osypuje się w ciągu dnia ani nie odbija na powiece.

W tym miesiącu to byłoby na tyle.
Mam nadzieje, że spodobają się wam takie posty.
Także, do następnego!

8 komentarzy :

  1. Lubię ulubieńców :) U mnie także się pojawili. Tę odżywkę z GR też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten tusz i był bardzo okej ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super, a dorwałam go na promocji za 4 zł !

      Usuń
  3. Bardzo fajni ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu chodzę wokół kosmetyków Stenders, no ale właśnie ich ceny trochę mnie odstraszają :(
    Ja również w tym miesiącu mam swoich ulubieńców, zapraszam :) www.kolorowypingwin.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ceny niektórych produktów są wysokie...
      super! na pewno zajrzę :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.