piątek, 14 sierpnia 2015

Letnie paznokcie = ombre + stokrotki

Hej wszystkim!

Dziś chciałabym zaprezentować wam bardzo ciekawy i letni manicure.
Jest on dość prosty, ale wymaga skupienia i precyzji.
Mam nadzieję, że spodoba się wam i również go odtworzycie na swoich pazurkach :)

Krok 1.
2 cienkie warstwy białego lakieru.
U mnie bardzo dobrze spisał się Rimmel by Rita Ora"703 White Hot Love".


Krok 2.
Przygotować 3 pasujące do siebie odcienie.
Ja wybrałam czerwień, róż i pomarańcz.
Dość dawno kupiłam te 3 lakiery z wibo i wiedziałam, że to trio świetnie spisze się w tym mani.


Krok 3.
Ombre!
Na gąbeczke nakładamy cienkie linie naszego tria lakierów.
(grubość linii zależy od tego jak długie macie paznokcie)
Od razu po aplikacji możecie oczyścić skórę z odciśniętego lakieru, ja jednak zrobiłam to na końcu.



Krok 4.
Stokrotki!
Najpierw żółte kropeczki.
Następnie białe paski (jako płatki kwiatu)
Na koniec czarna obramówka płatków. (to najcięższy krok i mnie troszkę nie wyszedł...)


Krok 5.
Top coat.
Ja akurat wzięłam ten żelowy z Eveline, bo nie miałam innego.



I to tyle.
Troszkę długo zajmuje (u mnie) taki mani, ale powiem wam, że gdy go robiłam to sprawiłam sobie mnóstwo radości :)


lakiery które użyłam:
Rimmel 60 seconds by Rita Ora "703 White Hot Love"
Wibo nr 521, 542, 13, 34
Miss Sporty nr 301
Eveline "X-Treme Gel Effect Top Coat"

Lubicie takie mani?
Lub macie inne pomysły na letnie paznokcie?
Piszcie!




6 komentarzy :

  1. Fajne paznokcie ;P
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie także bardzo się podobają :) dzięki!

      Usuń
  2. Śliczne stokrotki :) Ja niestety takiej wprawy w malowaniu paznokci nie mam

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.