poniedziałek, 6 lipca 2015

konferencja Łódź Bloguje

Hej wam!
Niedawno odbyła się konferencja Łódź Bloguje w Łódzkim Art inkubatorze.
Mogłabym się zachwycać nad całym wydarzeniem, ale tego nie zrobie.


Ogółem organizatorzy wyszli z bardzo miła inicjatywą zorganizowania takiego eventu. Brawa dla was!
Tyle, że oczywiście musiały powstać jakieś cholerne grupki "wsparcia". Jak mnie to zawsze denerwuje, szczególnie że poszłam tam i kompletnie nikogo nie znałam, bo moje znajome blogerki się nie dostały, a wchodzić do tych grupek nie miałam ochoty.
Na spotkaniu poznałam z imienia tylko 1 osobę, organizatorke Monikę i na tym koniec...
Co do samych "wykładów" (jakbym ich nie miała dość na studiach) były... nudne. Siedziałam i próbowałam wyłapać coś ciekawego z nich, ale się nie dało. Byłam na 3 wykładach, jedynie zainteresowała mnie prezentacja Kamila Porembińskiego pt. "Blogerze nie daj się!", czyli o tym jak nie dać się shakować itp.
Odnośnie prezentów, bardzo dziękuję za nie, ale żeby dostać dodatkowe upominki trzeba było co zrobić? Odzywać się na prezentacjach! Jak tylko to usłyszałam to już darowałam sobie w ogóle te prezenty... pozdro dla mojej małomówności.
Na tym kończe.
Podsumowując, wydarzenie może i ciekawe, ale myślałam że blogerzy są bardziej towarzyscy + zdobywanie prezentów przez rozmowę, nie fajne.

piłam śmierdzące skarpety!
bleeee

dziękuję za niego, chociaż na chwile się pobudziłam.





pokochałam tą torbę!
jest super na zakupy.

napis bardzo odpowiedni dla mnie.

różofffa koszulka, lubie to!


8 komentarzy :

  1. Szkoda że mnie tam nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda szkoda! chociaż miałabym z kim rozmawiać :)

      Usuń
  2. Świetna torebka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym jeździć na takie konferencje... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.