wtorek, 21 lipca 2015

Fotorelacja: Otwarcie STENDERS w Manufakturze

Witajcie!
Jakiś czas temu dostałam zaproszenie na otwarcie nowego sklepu STENDERS w Łódzkiej Manufakturze.
Z wielką przyjemnością przyjęłam zaproszenie i owego dnia udałam się na wydarzenie.
Jeśli chcecie poznać moją opinie oraz zobaczyć jak słodko i pięknie wygląda sklep, zapraszam do dalszej lektury :)




Gdy weszłam do Manufaktury i przeszłam kawałek, po właściwej stronie, od razu rzucił mi się wystrój wnętrza w oczy!
Słodkie różowe balony i cała masa produktów do pielęgnacji ciała.
Po prostu zostałam zauroczona sklepem.





Na początek zostałyśmy poczęstowane przepysznym koktajlem z mango (uwielbiam mango!).
W oczekiwaniu na pozostałe uczestniczki troszkę poplotkowałyśmy. (Dawno nie widziałam się z dziewczynami i trochę tęskniłam za pogaduszkami o kosmetykach).


Po opowiedzeniu kilku krótkich zdań o sobie przeszłyśmy do wysłuchania prezentacji na temat marki oraz produktów Stenders.



moja ręka jako podstawka do trzymania produktów

Mogłyśmy wąchać, dotykach i mazać się produktami, a powiem wam że niektóre zrobiły na mnie duże wrażenie.


świeca, która po roztopieniu robi za "olejek" do masażu
tutaj akurat z drobinkami złota

i wspomniane drobinki na mojej dłoni

Po prezentacji otrzymałyśmy małe pakunki, z prezentami w środku.
Była też chwila na pogaduszki oraz zrobienie zdjęć i niestety na pożegnanie, ALE! raczej jeszcze wrócę do tego sklepu i już nawet wiem po co dokładnie :)



Mogę z czystym sumieniem podsumować spotkanie jako bardzo udane!
Mam nadzieję, że zachęciłam was do odwiedzenia sklepu stacjonarnie lub internetowo marki STENDERS.

Do następnego!

6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. baaaardzo! idź i sama sprawdź na żywo

      Usuń
  2. Fajne wydarzenie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne fajne :) i ludzie i produkty i prezenty!

      Usuń
  3. Spotkanie było wspaniałe. Miło było Cię poznać. U mnie też niedawno pojawiła się relacja. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.