środa, 17 czerwca 2015

Styl lat 70.

Cześć, witajcie!
Ponad miesiąc temu (bo dzień przed urodzinami) byłam na sesji zdjęciowej.
Nie dodawałam wykonanych zdjęć tutaj, bo czekałam na wszystkie podesłane zdjęcia i też już jestem przy końcu sesji uczelnianej, więc mam chwile żeby podzielić się z wami wrażeniami.

Sesja przebiegła bardzo sprawnie, pomimo tego że jechałam tam MPK ponad godzine i musiałam później wspomóc się GPSem, to miejsce na prawde miało swój klimat.

Całość odbyła się w studiu SEASON . 
Malowała mnie Ewa Libich

Stylizowała Sara TFB
A fotografował Mateusz Michalski
Ponadto, drugą modelką była Julia Ślasko
(jeżeli klikniecie na poszczególne osoby to zobaczycie ich portfolia)










Podobają się?
Podajcie mi swoją opinie!

Już niedługo powracam ze stała częstotliwością do was!
+ z relacją z konferencji Łódź bloguje!


20 komentarzy :

  1. Nooo wooow! ;) Super zdjęcia. Pełen profesjonalizm! A Ty wyglądasz poprostu ZJAWISKOWO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profeska była była !
      Dzięki wielkie :)

      Usuń
  2. WOW :) SUPER ZDJĘCIA JESTEM POD WRAŻENIEM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja ! profesjonalna modelka :) bardzo pasują Ci takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah nie no, do profesjonalizmu mi jeszcze troche brakuje, ale dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Rewelacja! Wyszłaś bardzo bardzo profesjonalnie! Gratuluję :) jak z jakiegoś magazynu z super drogimi ciuchami :D
    Pozdrawiam!
    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zdjęcia nie były do magazynu :( ale dzięki za miłą opinię :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia! Sesja udana!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udana, pomimo długiej podróży :)

      Usuń
  6. Ale bardzo fajnie to wygląda ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz na nich zupełnie inaczej niż na zdjęciu profilowym (na blogu, rubryka o mnie). Ta sesja to czysty profesjonalizm, przedstawia Cię w najlepszym świetle, widać, że "rasowa" z Ciebie modelka! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twarzy, jakbyś kiedyś była w okolicach Trójmiasta bądź mazur - daj mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW dziękuje bardzo! Nie wiedziałam że aż tak spodobają się zdjęcia i moja buźka :)
      Rasową modelką nie jestem, ale bardzo się staram :)
      Zapamietam! Jeżeli będę w okolicy.

      Usuń
  9. Wyglądasz przepięknie. Zdjęcia są bardzo profesjonalne i wydaje mi się, że warto było przecierpieć podróż, prawda? ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpisujcie swoje blogi w naszym blogbooku! :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.