sobota, 23 maja 2015

Urodzinowy OOTD!

Hej hej wszystkim!

Przepraszam, że nie odzywam się zbytnio ostatnio, ale na studiach rozpoczęła się sesja i nie za bardzo mam czas... na nic!
Ciężko mi z ogarnięciem nauki, a co gorsza jest to mój najgorszy semestr na studiach...
Wszystkie wpisy na blogu nadrobię i obiecuję, że i będą makijaże, recenzje kosmetyków, jak i relacje z sesji zdjęciowych !
Na prawdę dużo się tego skumulowało :)

Na przeprosiny mam dla was szybki ootd z moich urodzin i tak jakby urodzin bloga, które były 9 maja :)

Zapraszam do oglądania, komentowania i obserwacji !



Ażeby być ze mną na bieżąco zapraszam na mojego instagrama: zwieszu









Mam na sobie:
ubranie
koszula: New Look
Spodnie: no name
szpilki nude: ul.Piotrkowska Łódź, do dorwania także w DEEZEE (Vices)
naszyjnik: H&M
makijaż
pomadka Bourjois REV Ole flamingo!
gel eyeliner Rimmel
cień do brwi Catrice
biały cień do powiek KOBO
paznokcie
Golden Rose color expert nr 20

Do poczytania kolejnym razem!
Buziaczki...

8 komentarzy :

  1. Cudowne połączenie koszuli i tych spodni ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie ma za co, ja sama poinformowałam późno :) dzięęęki

      Usuń
  3. Cudowne te spodnie..
    Świetna stylizacja :)
    okejkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Cudownie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.