sobota, 2 maja 2015

Rossmann -49%, pierwsza część zakupów

Hej,
W majówkę jak chyba co roku pogoda nie zachwyca. Dla mnie to nic złego i tak nigdzie się nie wybieram, więc mam troche czasu żeby między nauką do kolokwium a egzaminów napisać nowy post.
Jak wiecie pierwsza część promocji w Rossmannie dobiegła końca, a ja z chęcią chciałabym wam pokazać co udało mi się zakupić.

Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do lektury :)



W skład pierwszej promocji wchodziły: pudry, podkłady, korektory, bronzery i róże (tak rozświetlacze też).
Ja dwa razy wstąpiłam na małe zakupy, bo musiałam przemyśleć czy kolejny podkład jest mi potrzebny...

Pierwsze podejście do zakupów wyglądało bardzo zwinnie i szybko. Co nie było wcale łatwe.
Byłam w największym Rossmannie w PL, czyli w Łódzkiej Manufakturze.
Ludzi było TYLEEEEE. Jak tylko zobaczyłam te tłumy przy szafach, to zaświeciła mi się lampeczka w główce: weź tylko to co masz zapisane na liście i zmykaj! Tak, też zrobiłam.
Jedynie co mi na takich promocjach mocno przeszkadza i denerwuje to MĘŻCZYŹNI, którzy stoją obok swoich niewiast jak jacyś strażnicy... Tak, dzięki wam robi się niepotrzebnie jeszcze większy tłok... -,-

Na początku podeszłam, a raczej prześlizgnęłam się obok innych do szafy Rimmela. Miałam już ustalone że biorę STAY MATE 001 Transparent.



Następnie zastanawiałam się między zielonym korektorem z Max Factora (chyba) a kółkiem z WIBO. Jak widzicie wzięłam WIBO. Koleżanka z którą byłam powiedziała że jest fajny.


Bedąc przy szafie WIBO szybko zgarnęłam ostatnio rozświetlacz DIAMOND ILLUMINATION, który w domu zrobił na mnie efekt : WOW!


Na koniec wróciłam się jeszcze do szafy Rimmela i wzięłam płynny róż do policzków. Podobno lepiej jak osoby z suchą cerą używają płynnych kosmetyków... To się okaże.


Dzień lub 2 dni później podskoczyłam szybciutko po podkład Revlon NEARLY NAKED, który już jakiś czas temu skradł moje serce. Tym razem wzięłam najjaśniejszy odcień, ale wpadający w żółć !


Tak oto wyglądają moje zakupy.
Czy widzicie tutaj obiecujące się kosmetyki?
A może same zakupiłyście jakieś perełki?
PISZCIE!


18 komentarzy :

  1. Żadnych z tych produktów nie używałam, ale muszę przetestować rozświetlacz z wibo: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetny i ślicznie wygląda na policzkach :)

      Usuń
  2. Też kupiłam ten rozświetlacz z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kupiłam Stay Matte :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też, ale czasami te tłumy przed szafami mnie demotywują do zakupów...

      Usuń
  5. Nad tym pudrem z Rimmela też się zastanawiałam, słyszałam, że jest dobry :). Ale może następnym razem. A rozświetlacz kupiłam z Lovely i też jest super! Pozdrawiam :)

    www.inspiring-purple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z wibo korektor jest super podobnie jak rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś ten puder z Rimmel'a i sprawdził się dobrze
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne artykuły nabyłaś! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dopiero pierwsza część!
      zapraszam do odwiedzin :)

      Usuń
  9. Korektor z Wibo jest fajny, rozświetlacz również. Zapraszam do mnie na bloga gdzie pokazuję zdobycze z promocji w Rossmannie i Naturze. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak, zobaczę ten korektor przy najbliższej sesji zdjęciowej :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.