sobota, 18 kwietnia 2015

Trend na usta od Maybelline

Hej :)

Znów miałam przerwe, a to przez studia :( Ostatnimi czasy miałam dużo nauki i nie mogłam dodawać nowych postów...

Dziś chciałabym przedstawić jeden z ulubionych błyszczyków do ust.
Dodatkowo mogę powiedzieć że pachnie przepysznie, że chciałoby się go zjeść :)

Jeśli jesteście ciekawe o jakim błyszczyku mówię, to zapraszam do dalszego czytania...





Jak mówi producent:

"Długotrwały, nowy zmysłowy efekt i nowy sposób aplikacji - oto zupełnie nowy świat w kategorii długotrwałego efektu na ustach. Ekskluzywny SuperStay 10H Tint Gloss oferuje trwałość flamastra do ust oraz wyjątkowy połysk błyszczyku, aby zapewnić efekt, jakiego do tej pory nie było przez 10 godzin!
Dostępny w 8 odcieniach."

Ja posiadam tylko 1 odcień.
Jest to 540 ENDLESS RUBY

Pojemność: 10,5 ml

Cena: ok. 27 zł, ale na przecenach możecie dorwać nawet o połowę taniej

Dostępność: rossmann, drogeria natura, hebe... no chyba wszędzie

Moja opinia:
Aplikacja jest bardzo łatwa i tak, nakładam go aplikatorem z pojemniczka. 


Zapach... mmm jak dla mnie to słodkie ciastko w połączeniu z wiśnią.
Trwałość, no i tutaj jest małe zaskoczenie. Błyszczyk nie przetrwa 10h, nawet gdybyśmy nic nie jadły, nie piły itp. Ja miałam go najdłużej 3h, bez zmian, później już coś zjadłam i troche starł się.
Co mogę dodać to tint wżera się w usta, nawet gdy go zetrzemy chusteczką to i tak zostanie i to na długo.




Opakowanie bardzo mi się podoba. Dodatkowy plus za to że na skuwce widać jaki to odcień.


Czy kupię znów?
Raczej nie.
Nie przepadam za błyszczykami, wolę maty na ustach, są dla mnie bardziej komfortowe, pomimo że ten tint też zasycha na ustach.

Też lubicie takie odcienie?
Może macie ten tint u siebie w kosmetyczkach?
Polecacie czy tak jak ja raczej nie?




14 komentarzy :

  1. Miałam 2 i wydałam bo zachwycające super nie były i ten dziwny zapach i posmak, ble :/

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę blog o podobnej tematyce także zapraszam tez do mnie ;-) http://probki-i-recenzje.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I like your blog so I nominated you for the Liebster award!
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny, żywy kolor :)
    mi niestety kolory na ustach raczej nie pasują :)

    zaobserwuj, jeśli ci się spodoba mój blog, a zrobię to samo :)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny błyszczyk tylko jak dla mnie to zbyt mocny kolor :) Myślę,że kupię w jaśniejszym odcieniu, bo uwielbiam słodkie kosmetyki :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.