piątek, 3 kwietnia 2015

Tani i trwały lakier do paznokci? Venita VISAGE COLOR #2

Hej hej :)

Na początku lutego opisałam wam bardzo dobry i tani lakier do paznokci. TUTAJ

Niektóre dziewczyny pisały, że kolor jest super itp., ale też że kolor był zbyt różowy.
Dlatego w odpowiedzi chciałabym wam dziś przedstawić mniej różowy kolor.

Zapraszam na recenzję...


Seria: VISAGE color, Nr 13

Pojemność 10 ml

Cena: tym razem znalazłam! (wszystko w linkach)


Trwałość:
Mogłabym napisać to samo co w poprzednim poście z recenzją tego lakieru.
Kolor trzyma się bardzo dobrze nawet przez 5 dni :)
Mogę przypomnieć, że większość lakierów nie wytrzymuje u mnie nawet 2 dni.


Krycie:
Przy tym kolorze 1 warstwa was na pewno nie zadowoli. Co do drugiej warstwy to może być okej. Ja nałożyłam 2 warstwy, bo myślę że to jest wystarczające.


Podsumowując:
Kolor warty uwagi, jeżeli chcemy delikatny lakier na paznokciach.
Krycie i cena jest super, więc nie pozostaje nic innego jak kupić kolejne odcienie :)










20 komentarzy :

  1. Cześć :D Ja wolę hybrydy, trzymają się dużoooo dłużej od lakierów, no i nie trzeba się martwić, że jeden niekontrolowany ruch i coś nam odpryśnie ;) Ładnie wycięłaś skórki, ale musisz zainwestować w jakąś oliwkę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie chce hybryd, po pierwsze nie mam na to kasy, a po drugie lubię często zmieniać kolorki. Co do skórek to wiem że cos trzeba poprawić, ale dzięki ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt! Niby prawie wcale nie widać. Ale ta delikatność ma w sobie urok!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym niezmiernie wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam taką delikatność na pazurkach :)

      Usuń
  3. Ale masz śliczne paznokcie! Ta długość, ten kształt!!! Rewelacja <3
    A lakier też ładny, ale ja nie do końca przepadam za tak delikatnymi kolorami ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kształt to akurat kilkanaście minut pracy pilniczkiem :)
      jeżeli nie lubisz takiego delikatnego, to zapraszam do poprzedniej recenzji :)

      Usuń
  4. Ale śliczny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Op rosze cos nie drogiego, a dobrego:) Nawet o nim nie wiedziałam:) Obserwuje:)
    Ps. Piękne paznokcie, miałam kiedyś takie, nawet większe i każdy się dziwił że to moje, ale musiałam ściąc bo przeszkadzały mi w domowych robotach:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie do pewnego momentu nie przeszkadzają, ale już niedługo będę musiała znów ściąć :(

      Usuń
  6. Mniej różowy, bardziej różowy... co za różnica! Zawsze mnie coś takiego rozśmieszało - ach te problemy dzisiejszych nastolatek. Jak ja się cieszę, że ich nie mam. Moja koleżanka codziennie od kilku lat malowała paznokcie i teraz bez lakieru wyglądają naprawdę okropnie, więc nie polecam.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nie mam takich problemów... sięgam po pierwszy z rzedu i maluję ;p
      Nie no ja mam czasami przerwy z lakierami xd

      Usuń
  7. ale masz piekne paznokcie!
    Ja ogólnie do różu przekoałam się niedawno. A co do taki błyszczących lakierów, sa moim zdaniem dość dyskusyjne, trzeb wiedzieć komu pasują i do czego :)
    http://vdzia-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, miałam dużo lakierów właśnie różowych i niedawno zaczęłam częściej po nie sięgać

      Usuń
  8. lakier do paznokci wydaje się super, na pewno go wypróbuję, dzięki!
    +obs

    http://irresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczny i bardzo go lubię :)

    pozdrawiam, mam w obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor tego lakieru, osobiście pomalowałabym to jeszcze matowym, ale ja wszystko maluję matowym :D

    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.