niedziela, 26 kwietnia 2015

Jaki sekret skrywają paletki od My Secret?

Hej,
Promocje w drogeriach ogarnęły chyba całą blogosferę i youtubosferę.
Oczywiście, że ja się długo nie namyślałam czy odwiedzę rossa czy naturę. Ja po prostu wiedziałam, że muszę coś kupić!
W tym poście chciałabym wam pokazać czym urzekły mnie paletki od My Secret.

Dla przypomnienia:
Drogieria Natura -40% na całą kolorówkę, przy zakupie min. 2 produktów do 29.04
Rossmann -49%
24.04 29.04 - twarz: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory;
30.04-05.05 - oczy: tusze, kredki, cienie, eyelinery;
06.05-10.05 - usta i paznokcie: szminki, kredki, lakiery, odżywki



Będąc w naturze wiedziałam, że zakupię 2 paletki z My Secret. Pokusiła mnie do tego Zmalowana, za co jej bardzo dziękuję, bo kupiłam 2 perełki, którymi  będę zachwycać się i na codzień i od święta.



Do mojego koszyka wpadły 2 paletki z serii: Hot colors oraz Natural beauty.
Uwielbiam naturalne paletki, mam ich już kilka, no ale przecież nie zaszkodzi kupić kolejnej.
Co do paletki hot colors, to urzekł mnie w niej odcień czerwieni. Ostatnio czaiłam się na taką ostrą czerwień, bo mam pomysł na smokey eyes z użyciem tego koloru. ;)

Zacznijmy od paletki Natural Beauty- Party Time
ilość: 8,5g 
cena: (regularna) 6,99 zł , (po przecenie -40%) 4,19 zł




Paletka zawiera w sobie 1 mat, można powiedzieć że 2 satyny, ale takie troche matowe oraz 1 prawie metaliczny cień.

Wszystkie mają wspaniałą pigmentację!!! 
Przy rozcieraniu kolory nie giną. 

Na zdjęciu widzicie kolor metaliczny który nakładałam na mokro i aż oniemiałam jak bardzo jest wyrazisty!!! Oraz kolor delikatnej żółtej satyny.




Teraz czas na ostrą paletkę Hot Colors- Revolt against the nude 
[nie bez powodu tak się nazywa, porównajcie sobie kolorystykę tych dwóch paletek]
ilość: 6g
cena: (regularna) 12,99 zł, (po przecenie -40%) 7,79 zł




Paletka zawiera same MATY.
Tak samo jak w pierwszej palecie, pigmentacja powala, jednak mogłabym przyczepić się do zieleni ponieważ przy makijażu z pomarańczem trochę zaczął ginąć, może wezmę go jeszcze na mokro i będzie lepszy!
Pięknie się blendują.
Kolory mnie zachwyciły i myślę, że taka paletka na lato to bardzo dobry wybór!!!







Pozostałe kosmetyki użyte  w makijażu:
Podkład Pierre rene skin balance nr 20 + MUR shade 1
Korektor Astor Perfect Stay 001 Ivory
Puder Rimmel Stay Mate 001 Transparent
Cień do brwi Golden Rose nr 104 
Eyeliner Wibo Deep Black
Tusz do rzęs Catrice Glamour Doll + Miss Sporty Studio Lash 001
Bronzer MUR Ultra Bronze
Róż Catrice 020 Rose Royce
Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
Pomadka Essence 11 Nude Love

zdjęcie z INSTAGRAMA


A wy co upolowaliście na promocjach?
Skusicie się na te paletki bądź inne warianty z My Secret? 
Mnie one powaliły i na pewno będę po nie sięgać dość często! 

Do następnego ;* 






18 komentarzy :

  1. Hej, bardzo fajne dobierasz kolory :) mam pytanie do Ciebie napisz do mnie e-mail na patka72@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolorowo : bardzo Ci pasują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) w końcu mamy wiosne, można troche zaszaleć ;p

      Usuń
  3. Jak wiosennie ! Bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosennie :D
    odwdzięczam się za obserwacje :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ! :) Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne paletki <3 i piękny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory ja nie przepadam za malowaniem oczu ale tobie pasują idealnie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj skuś się a nawet na tą bardziej naturalną :)
      dzięki :*

      Usuń
  8. Miałam na nie ochotę i będąc w Naturze zwyczajnie o nich zapomniałam ;D może dlatego,że ekspedientki tak się patrzą na Ciebie i strach coś ruszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pośpiesz się z tą nudziakową, bo może jej zaraz nie być, a co do ekspedientek to akurat u mnie w drogerii tak nie jest :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.