poniedziałek, 2 marca 2015

Moje nowości z ZIAJI

Hej :)
Jakiś czas temu poszperałam troche w internecie na temat pielęgnacji mojej suchej skóry. Natknęłam się na dość ciekawy i tani krem, polecała go także Hania z digitalgirlworld13.
Podczas poszukiwań odpowiedniego podkładu (którego i tak nie znalazłam) konsultantka z MAC'a poleciła mi zakupienie lekkiego kremu pod oczy... również zakupiłam go w ZIAJI.
Do tego w jednej z drogerii kupiłam tonik.
Jak wszyscy podczas zimy, powinniśmy dbać o nasze dłonie, krem do rąk także znalazł się w koszyczku.
Szampon zaczynam już drugą butelkę. Do tego zakupiłam odżywkę w sprayu.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się jakie konkretnie produkty znalazły się na mojej półce z kosmetykami, to zapraszam do dalszego czytania. 



 
Nawilżająca, delikatna emulsja o wysokiej aktywności łagodzącej i ochronnej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury. Zawiera filtry UV - SPF 20 ochrona średnia.

Lekki, nieperfumowany krem z bogatym kompleksem substancji aktywnych.
DZIAŁANIE
• rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
• nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
• aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
• skutecznie wygładza drobne zmarszczki

Odżywka w sprayu z keratyną bez spłukiwania.
DZIAŁANIE:
- Skutecznie uzupełnia niedobór składników budulcowych. 
- Wnika głęboko w strukturę włosów i odbudowuje ją od wewnątrz. 
- Regeneruje oraz zwiększa wytrzymałość na uszkodzenia. 
- Wyraźnie wygładza naruszoną powierzchnię włosów.


DZIAŁANIE KOSMETYCZNE
- Nawilża dłonie nawet po częstym myciu.
- Łagodzi dyskomfort suchej i popękanej skóry.
- Wzmacnia naturalną barierę ochronną.
- Przywraca elastyczność i gładkość naskórka.
- Pielęgnuje oraz wzmacnia paznokcie.

[Ten krem dostałam w gratisie]
Natłuszczający krem do rąk z naturalnym olejkem arganowym i gliceryną.
Szybko się wchłania.
Subtelnie pachnie i jest wydajny w użyciu.

Łagodny szampon do włosów do włosów z łupieżem, przetłuszczających się i ze skłonnością do łojotoku.
DZIAŁANIE
• skutecznie eliminuje objawy i przyczyny powstawania łupieżu
• regularnie stosowany zapobiega jego nawrotom
• wyraźnie zmniejsza aktywność gruczołów łojowych
• intensywnie wzmacnia włosy i zapewnia im zdrowy wygląd 
[ Czy aby na pewno? ]

DZIAŁANIE:
-Łagodnie oczyszcza naskórek. 
-Doskonale nawilża i tonizuje skórę. 
-Wykazuje skuteczne działanie kojące. 
-Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

Macie któryś z tych kosmetyków?
Lubicie je czy nienawidzicie?

Chcecie recenzje któregoś z nich?

6 komentarzy :

  1. Kremy z serii Ulga miałam i uważam je za jedne z lepszych jakie Ziaja kiedykolwiek wyprodukowała. Tonika nagietkowego nie miałam ale polecam bardzo ogórkowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może gdy ten tonik mi sie skończy, pomyslę nad ogórkowym ;)

      Usuń
  2. a ja ziajkę bardzo lubię. Krem do rąk miałam i jestem zadowolona ;-) Tonik również używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ziaja przeważnie wypuszcza dobre produkty :)

      Usuń
  3. Wow , dużo tych produktów. Z doświadczenia wiem,że ziaja ma dobre rzeczy !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.