sobota, 28 marca 2015

INSTAGRAM MIX #2

Hej hej,

Znów was zaniedbałam i bardzo za to przepraszam!
Dziś przychodzę do was z prawie zapomnianym postem z moimi zdjęciami z INSTAGRAMA.
Dawno takiego postu nie było.
Jedynie co mogę powiedzieć to pokażę wam zdjęcia z... lutego, na marzec chce poczekać do końca miesiąca.

Zapraszam do oglądania i obserwowania mnie na instagramie!


Mój login: zwieszu


na zdjęciu przedsmak zdjęć z marca...



To zdjęcie powinniście kojarzyć z tego POSTU.

Drugie podejście do węgla.

Uwielbiam je!

Z wycieczki do Warszawy

Odwiedziłam ten wysławiony sklep KIKO,
ale o tym już pisałam TUTAJ.

Wystawa w Zachęta Narodowa Galeria Sztuki w Warszawie.

Były też walentynki...

Mój makijaż na konkurs u Maxineczki.
Niestety nic nie wygrałam.

Selfie w lustrze po sesji.
Mega proste włosy!
Zdjęcia z sesji -> tutaj

Moje piękności.
Mogliście widzieć je w poprzednim poście.

PS. Jaki chcielibyście kolejny post? 
Makijaż/ recenzja/ stylizacja?

14 komentarzy :

  1. Zdecydowanie chciałabym stylizację, lekką w Twoim wykonaniu.
    Poza tym obserwuję c:
    ->neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, obiecuję że niedługo się pojawi <3

      Usuń
  2. Super masz instagrama !!! Na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam do mnie : Mój blog
    odwdzięczam się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa fotorelacja :) te cukierki ja też uwielbiam i zajadam się bez przerwy nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. W jakim sklepie kupiłaś te miętowe szpilki?
    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia super post ! Pięknie masz pomalowane oczy ! Będę wpadać częściej ;)

    Swoją drogą mogę liczyć na Twoją pomoc w okresie próby współpracy z firmą choies ? :)
    http://victoriablog63.blogspot.com/2015/03/wishlist-choies.html
    Z góry bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to nie był zbyt udany makijaż ;/

      Usuń
  6. Wow! :) Świetnie tutaj :) Obserwuję.
    I zapraszam http://redlipstickfashion292.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.