niedziela, 22 marca 2015

Garderobiane nowości na wiosnę.

Hej !

Na wstępie chce przeprosić wszystkich za to, że tak długo mnie tutaj nie było.
Niestety nawał pracy uniemożliwił mi dodawanie nowych postów.
Na studiach sporo roboty się zebrało i do tego zaczęłam praktyki, na które jeżdżę od razu po zajęciach, więc czasu wolnego mam malutko.

Ostatnio zamiast kosmetyków, pieniądze przeznaczyłam na coś nowego do szafy.
Dużo tego nie jest, ale myślę, że warte uwagi.

Także zapraszam do dalszego czytania, może i wam coś sie spodoba!


Jeśli śledzicie mnie na instagramie to wiecie, że na smutek postanowiłam zakupić sobie parę butów. To nie jakiś tam butów, ale piękne, miętowe, wiązane, sandałki. W sam raz na lato! [na które cały czas czekam i czekam]

Myślę, że to właśnie dzięki tym sznurkom moje stopy są stabilne w tych sandałkach, bo niestety ale pasek z przodu jest o dużo za duży, dla moich chudziutkich stópek.

Na razie dużo o wygodzie nie mogę powiedzieć, bo jedynie je przymierzyłam i przeszłam się po pokoju... [latem więcej o nich napiszę]


Mój rozmiar to 39
Cena: ok. 64 zł (z dodatkowym rabatem)
Buty dostępne tutaj: DEEZEE

Podczas składania zamówienia na Deezee.pl i mając dodatkowy rabat, stwierdziłam, że w końcu kupie sobie te śmieszne skarpetki z printem.

Mam nadzieję, że żadna z was ich nie ma... bo szczerze mówiąc to one więcej niż 3 zł nie powinny kosztować, bo są tak beznadziejne.
Do tego, jeżeli macie rozmiar większy niż 39 to zapomnijcie o nich.
Na moją stopę są jak prawie przymaławe stópki...
Troche kit, ale kupiłam je za niecałe 6 zł, więc płaczu nie ma.

Rozmiar: uniwersalny
Cena: ok. 6 zł [z dodatkowym rabatem]
Skarpetki dostępne tutaj: DEEZEE
Jest również wiele innych wzorów


Kilka dni po tym jak złożyłam zamówienie z butami, byłam na ul. Piotrkowskiej. 
Przeważnie gdy tam jestem musze wstąpić do wspaniałego outletu z ubraniami m.in. Terranovy.
Tam w ciągu dosłownie 5 min. kupiłam, pierwszą w moim zyciu, koszulę w kwiaty!
Zawsze noszę dasicowe koszulki, więc to na prawdę nowość w mojej szafie.
Myślę, że już za niedługo będę mogła ją założyć.


Cena: 19,90 zł
Dostępność: wybrane sklepy terranovy/ ul. Piotrkowska 55

Kolejny szybki zakup, tym razem wzorzysta bluza z napisem: Don't wake me up
Od razu przyszła mi na myśl piosenka Aviciego... so wake me up when it's all over... trololo
Wracając do bluzy, to raz ją tylko przymierzyłam i wydaje się być okej.
Ładny kwiatowy wzorek i limonkowe tło.

Cena: 25 zł
Dostępność: miejscowy bazarek

Mój najświeższy zakup, to żakiet.
Ma on bardzo ładny łososiowy kolor, z nutką różu.
Nie tylko mnie spodobał się ten kolor, bo mojemu ukochanemu nawet się podobał, co nie zdarza się zbyt często.
Jedynie myślę, że jest za długi dla mojej sylwetki, ale od czego są szpilki, które potrafią zmienić każdą stylizację!

Cena: 60 zł
Dostępność: swój mam z miejscowego bazarku, ale szukajcie w
sklepach. Na pewno jest ich pełno!

To tyle na dziś.
Spodobało się wam coś?
A może już którąś z tych rzeczy macie w swojej szafie?
Mam nadzieję, że niedługo pokażę wam je wszystkie w wiosennej stylizacji!










24 komentarze :

  1. Sandałki świetne i mega na TOPIE :) zapraszam Cię do siebie http://www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i bluza cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mnie wzięło na wzór kwiatowy :)

      Usuń
  3. Śliczne rzeczy :) Piękne sandałki,a koszula CUDNA :D

    Zapraszam do mnie :*
    http://klaudddusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo pełna stylizacja! więc zapraszam do odwiedzin!

      Usuń
  4. Ten żakiet świetny ! super kolor ;)

    pozdrawiam ;)

    http://angelusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że będzie do mnie pasować !

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. fajne fajne, ale czy wygodne? Niedługo sie dowiem...

      Usuń
  6. koszula w kwiaty cudowna, chce taką !

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty prześliczne, chyba sobie też sprawię ;)
    Obserwuję :)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super ciuszki i piękne wiosenne kolory ♥
    zapraszam do mnie --> eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w końcu troche kolorów na wiosnę :)

      Usuń
  9. masz bardzo ciekawy gust !:)

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny styl, podoba mi się c:

    http://weerrczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zakupy :] a skarpetki!? Fantastyczne! :]
    Zapraszam do mnie; qmayanke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.