poniedziałek, 9 lutego 2015

Tani i trwały lakier do paznokci? Venita VISAGE COLOR

Hej :)
Jak każda kobieta lubię malować sobie paznokcie. Jest to dla mnie chwila oderwania się od wszystkiego i zadbania o siebie.
Niestety, większość lakierów do paznokci trzyma się u mnie bardzo krótko... jeżeli lakier zostaje na moich paznokciach choć 2 dni to już ma w sobie to COŚ!

Niedawno otrzymałam kilka lakierów z firmy Venita i powiem wam, że jestem zachwycona...

A dlaczego?
Czytajcie dalej :)



Venita, jest to Łódzka firma zajmująca się produkcją produktów do włosów, lakierów do paznokci oraz produktów do pielęgnacji ciała.
Niedawno otrzymałam kilka odcieni z ich gamy kolorystycznej, większość to róże (ostatnio mam na nie bzika), ale także dostałam pi

ękny oliwkowy i srebrny odcień.
Tutaj chciałam wam przedstawić jeden z odcieni różu.

Seria: VISAGE color, Nr 82

Pojemność 10 ml

Cena: szukałam! ale nie znalazłam :( Myślę, że więcej niż 8 zł nie dacie za niego.

Dostępność: internet oraz jakieś małe sklepiki z kosmetykami

Trwałość:
Jak już mówiłam lakiery u mnie się długo nie trzymają. Lakiery z tej firmy trzymają mi się bez uszkodzeń 4 dni!!! To jest chyba rekord na moich paznokciach.

Sorki za skórki, mam z nimi problemy.
Krycie:
Wg mnie wystarczy do ładnego pokrycia tylko 1 warstwa lakieru. 

Ma bardzo ładny połysk oraz nie powstają grudki po nałożeniu.
Pędzelek, ładnie ścięty i nie jest za duży! Szybko i dobrze pomalujecie nim paznokieć.

Podsumowanie:
Myślę, że warto wydać te kilka złotych i chociaż sprawdzić jak będzie się trzymać. Ostatnio maluję tylko tymi lakierami paznokcie i raczej długo ich nie zmienie na inne.
Polecam jak najbardziej, dla osób które mają problem z trwałością lakierów.



26 komentarzy :

  1. Kolor wybralas cudowny! Musze zainwestować w lakier z tej firmy, ponieeaz wszystkie dotychczasowe lakiery których używam są bardzo nietrwale i zaczynają sie kruszyć po jednym dniu.. Ciekawy post, będę zaglądać:)

    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze 3 odcienie różu, więc możliwe że też się pojawią na blogu :) zapraszam!

      Usuń
  2. Jak dla mnie zbyt różowy kolor ;) Sama przymierzam się do zakupu zestawu startowego do manicure hybrydowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie mam jeszcze mniej różowe odcienie :)) mnie do hybrydy właśnie nie ciągnie :(

      Usuń
    2. Miałam kilka razy i byłam mega zadowolona, ale płacenie co trzy tygodnie 55 złotych jakoś mi się nie uśmiechało ;) Lubię mieć pomalowane paznokcie, ale nie lubię tego robić, więc hybrydy to dla mnie idealne rozwiązanie ;)

      Usuń
    3. moja przyjaciółka raz miała hybrydę i podobno tak ją bolały paznokcie że zaczęła sama pilniczkiem skrobać po tych paznokciach i stwierdziła że już nigdy hybrydy.
      a ja cały czas zastanawiam się nad hybrydą...

      Usuń
    4. Myślę, że warto raz spróbować i się przekonać ;) Może miała uczulenie na jakąś substancję i dlatego tak wyszło.

      Usuń
    5. no ja już od 1,5 roku się zbieram i zebrać nie mogę HAHA

      Usuń
  3. Śliczny kolor. Mam bardzo podobny z Bell. Uwielbiam lakiery do paznokci, a o tych jeszcze nie słyszałam, więc chętnie wypróbuję jak gdzieś na nie trafię.
    Dodaje do obserwowanych :-)
    Estera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ostatni róże skradły serce :) ciężko ogółem zdobyć produkty z Venity ... ;/
      dziękuję za obserwacje !

      Usuń
  4. Piękny kolor ! nie przepadam za różem ale ten wyjątkowo mi się podoba !
    wspaniały post <3
    zapraszam do mnie na nowy <3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cały czas tylko niebieski, a tu nagle róż :D

      Usuń
  5. bardzo ładny kolor ;) uwielbiam różowe paznokcie ;) pozdrawiam !

    http://angelusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, chociaż mam kilka podobnych to i tak bym się skusiła z ciekawości, bo tych lakierów nie znam :). Dziękuję za link na FB, popatrzyłam sobie trochę i mają kilka fajnych kolorów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, u mnie jeszcze kilka kolorków na blogu pojawi się, także zachęcam do zaglądania :)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.