piątek, 20 lutego 2015

Specjalna podróż po kosmetyki firmy KIKO Milano

Hej :)

Jak bardzo trzeba mieć ochotę na kosmetyki firmy żeby aż pojechać specjalnie po nie do stolicy? Ogromną!!!

Niedawno nadarzyła mi się okazja by pojechać do Warszawy, więc co od razu pomyslałam? KIKO!
Coraz więcej blogerek i youtuberek mówi o kosmetykach tej firmy, więc postanowiłam także i ja je przetestować.


Zapraszam na post z moich upolowanych kosmetyków!




"Cień do powiek do nakładania na sucho i na mokro. 
Natychmiastowy i długotrwały kolor."

3g/ 18,90zł
nr 227
ja go bardziej używam jako rozświetlacza


Cień do powiek, a raczej wkład, o wysokiej pigmentacji.
Do nakładania na sucho i mokro.

2g/ 11,90zł
nr 218



 "Cień do powiek w sztyfcie o kremowej i przylegającej konsystencji."
1,64g/ 19,90zł
nr 35


"Lakier do paznokci ze wzmacniającą i utwardzającą formułą."

11ml/ 9,90zł
nr 499



"Kolorowy balsam do ust o działaniu naprawczym.
Zapach wieloowocowy.
SPF 15"

3g/ 25zł
nr 03 Tutti Frutti

Macie coś z KIKO?
Niedługo powinny pojawić się recenzje produktów :)

20 komentarzy :

  1. hmm, ja nie mam nic z tej firmy.. ale spodobał mi się kolor lakieru, który wybrałaś :)

    modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tak "przypadkowo" go wzięłam, nawet długo nie zastanawiałam sie nad kolorem

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale produkty zachęcają :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne dlatego że ta firma dopiero weszła na rynek polski

      Usuń
  3. Prezentują się bardzo ciekawie :) gdy będę miała okazję to z pewnością wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam polecam, chociaż dostępność jest słaba ;/

      Usuń
  4. Pierwszę słyszę o tych kosmetykach, ale wygląda naprawdę super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic z Kiko ;) Może kiedyś nadarzy sie okazja :) Widzę że wybrałaś stonowane, bezpieczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze uwielbiam najpierw sprawdzić firmę na nudziakach :)

      Usuń
  6. Nie mam nic z Kiko, ale ciekawią mnie te produkty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warte chociaż popatrzenia i poczytania o nich :)

      Usuń
  7. Piękny kolor szminki :3
    świetne kosmetyki :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami. Można je kupić tylko w Warszawie? Wydają się być naprawde ciekawe i chcętnie przetestuje ! :)
    Prosze odpowiedz mi na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje kochana za odpowiedz :) Wyglądają naprawde porządnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo trzymają się na powiece (cienie)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.