czwartek, 5 lutego 2015

Don't be afraid of winter!

Hej :)
Jak dziś spędziliście dzień? Mam nadzieje, że było aktywnie!

Ja wstałam dość wcześnie rano, aby udać się na... sesje zdjęciową.
Miałam na sobie wspaniały makijaż! Wizażystka spisała się na puchar, a nie tylko na medal!
Ogółem miałam być zła, co chyba mi coś dobrze wyszło.

Nie przedłużając, zapraszam was do obejrzenia zdjęć, bo jest na czym oko zawiesić!

Fotografowała: Monika Milewska FB
Malowała: Agnieszka Śmiechowska FB









Podobają się wam?
Napiszcie co o nich sądzicie!



12 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia :) jestem pod wrażeniem :)
    ja dziś mało aktywnie. najpierw egzamin z mikroekonomii, później spałam i uczyłam się na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż strasznie!
    Ale pięknie <3
    Trochę jakby w klimacie horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo przyszło mi na myśl gdy zobaczyłam je po raz pierwszy!

      Usuń
  3. Zdjęcia są świetne, po prostu zakochałam się ;)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem-rewelacyjne zdjęcia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wielkie łał dla tych zdjęć, przemyślane d początku do końca, świetny klimat naprawdę :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity makijaż, klimat... super <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.