piątek, 13 lutego 2015

Dbaj o usta zimą !

Hej :)

Chyba każda z nas w pewnym momencie zimy, bądź późnej jesieni, odczuwa dyskomfort na swoich ustach, poprzez suche, a nawet pękające usta.

Chciałabym wam pokazać pewien niedrogi kosmetyk, który uratował moje usta!


Jak wiecie z moich pierwszych postów, w zeszłym roku odbyłam kurację przeciwtrądzikową, która już po kilku dniach pokazała swoje minusy.
Tym minusem były spierzchnięte usta.
Na pomoc przybył mi : NIVEA "SOS lip repair"


poj.: 6ml

cena: ok. 12 zł

dostępność: ja swój mam z drogerii internetowej

Kosmetyk przychodzi do nas w tubce. Ja osobiście nie lubie bawić się w wyciskanie produktów z tubek... Możemy dzięki temu wycisnąć odpowiednią ilość produktu. 


Zapach: lekko miętowy i lekko taki bez zapachu (dziwny zapach po prostu, jakby go nie było)

Jest on bezbarwny. 

Już po 1 dniu moje usta odczuły ulgę i zaczęły wracać do swojego naturalnego stanu (bez skórek).
Polecam ten balsam szczególnie osobom które mają dość duże problemy zimą jak i w inne pory roku ze swoimi ustami. Ten "lek" wam na pewno pomoże. 

To mój ulubieniec w kwestii naprawy ust.

Jakie są wasze balsamy do ust? 
Macie swoich ulubieńców?


18 komentarzy :

  1. Napewno kupie sobie ten kosmetyk <3
    moje usta zawsze na zimę są brzydkie i popękane ;C
    mogłabyś mi pomóc ? poklikała byś w linki choies ;) to dla mnie wiele znaczy ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/2015/02/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować! Nie wiesz czy można dostać w jakiejś drogerii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem zupełnie :( sama niecały rok temu szukałam i nie znalazłam...

      Usuń
  3. Baby Lips !
    http://dosiaczeqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam tego produktu jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster blog awards :)
    Więcej informacji na moim blogu ;)
    http://weronika-okoniewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale na razie nie biorę w tym udziału :)

      Usuń
  6. Bardzo przydatny post ;))
    Moje usta zimą są strasznie popękane, więc muszę o nie dobrze dbać, ale na szczęście nie mamy zimy haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zima czasami jest i czasami jej nie ma :P może niedługo zaskoczy

      Usuń
  7. Super post i Blog :) będzie mi miło jeżeli wezmiesz udział w konkursie na moim blogu: http://karola-bloguje.blogspot.com/2015/01/witajcie-chciaabym-ogosic-konkurs-otoz.html?m=0
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki Nivea zawsze mi się sprawdzają :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.