piątek, 30 stycznia 2015

Jak błyszczeć w karnawale?

Hej ;)

Mamy okres karnawału i pewnie każdy z nas chociaż na jedną imprezę się wybierze lub już był.
W tym poście chciałabym wam podpowiedzieć jak w łatwy i banalnie tani sposób można błyszczeć.

Niedługo, bo jutro, wybieram się na studniówkę. Chciałabym odwzorować makijaż, który niedawno zaprezentowała Katosu na swoim profilu na yt i fb (to z czarnym akcentem na dolnej powiece).
Do tego makijażu użyję pigmentów, które zaraz wam zaprezentuję.


Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do dalszego czytania :)







Moimi ulubionymi błyskotkami są właśnie cienie sypkie STAR DUST z firmy My Secret.


Pojemność: 3g
Cena: 5-8 zł, zależy czy traficie na promocje.
Dostępność: Drogeria Natura, ew. Sklep internetowy


Gama kolorystyczna jest całkiem sporawa.
Cienie są metaliczne oraz perłowe, albo totalne brokaty. To wszystko zależy od danego odcienia.

Pigmentacja na bardzo dobrym poziomie.

Zdjęć tak dużo, ponieważ chciałam wam pokazać jak wyglądają z fleszem i bez. :)

Odcień nr 4
Cień ten jest bardzo delikatny.
Opalizuje na złoto/ pomarańcz/ miedź.
Ten jest odcieniem metalicznym.
Sprawdzi się zarówno w makijażu dziennym, jak i wieczorowym.




Odcień nr 5
Cień ten opalizuje na różowy, srebrny, a nawet złoty odcień.
Świetnie sprawdzi się w codziennym makijażu.
Ma on w sobie perłowe drobinki.



Odcień nr 6
Odcień głębokiego, lekko metalicznego cienia.
Świetnie może się sprawdzać jako cień w załamaniu bądź w zew. kąciku oka, ale również jako cień na środku powieki.
Właśnie jego i kolejnego numeru po zmieszaniu użyję do makijażu studniówkowego.



 Odcień nr 10 
To jest totalny brokat wg mnie.
Świetnie komponuje się z chyba każdym makijażem.
Ja go uwielbiam dodawać do czarnego makijażu, bądź jako rozświetlenie w kącikach.




Podsumowanie
Moim zdaniem takie pigmenty są całkiem przydatne w każdej kosmetyczce.
Czy to rozświetlić kąciki oczu czy nałożyć na powiekę ruchomą, nawet w ciągu dnia.
Dodają uroku i pięknie się mienią na powiece. 
Mogę je z czystym sumieniem polecić. 
Wytrzymują bardzo długo, troszkę się osypują, ale wystarczy przejechać pędzlem od pudru.




Też posiadacie te cienie?
Lubicie je?







26 komentarzy :

  1. ja sie jeszcze nigdy z nimi nie spotkałam a są takie fajne ! ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kup chociaż jeden, nie zawiedziesz się, gwarantuję !

      Usuń
  2. Mam sreberko i złoto :)
    Udanej zabawy jutro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcień nr 5 jest ciekawy ♡ skuszę się na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej genialne są! :)


    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie,że obserwujesz,a zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne porady, takie błyszczące cienie wyglądają świetnie! :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne odcienie :*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post!:) Zapraszam do mnie i liczę na obserwację oczywiście się odwdzięcze:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam po Studniówce? ;) Jak tam polonez? ;)
    Moje włosy puszą się, dlatego wolałam wybrać się do fryzjera ;) Co do paznokci, makijażu, całą tą resztę wykonywałam sama ;)
    Szkoda, że ten post nie pojawił się przed moją imprezą. Strasznie zależało mi na tym odcieniu brokatowym, a niestety nigdzie go nie mogłam znaleźć ;c
    zapraszam do siebie, tym razem podsumowuję styczeń ;)
    madam-lillianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super impreza, polonez taki sobie się udał, ale było okej :)
      no szkoda że dopiero niedawno dokupiłam te kilka pigmentów, bo takto post byłby wcześniej ;/

      Usuń
  9. ja poelcam z makeup revolution są o wiele tansze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne! Chyba się zaopatrzę - karnawał tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są i błyszczą się niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bez bazy trzymają się świetnie :)
      ja na studniówce miałam je na bazie z zoevy to nic a nic się nie ruszyły przez prawie 12h !

      Usuń
  12. Podoba mi się ten ciemny brąz, mega napigmentowany. Chyba się skuszę na niego ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie cienie! Podobnie napigmentowana jest paleta 'Selfie' z makeup revolution ;)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.