poniedziałek, 26 stycznia 2015

INSTAGRAM MIX #1

Hej wszystkim :)

Dziś post trochę inny i nowy, ponieważ jeszcze takiego u mnie nie było.
Pokażę wam zdjęcia, które pojawiły się na moim INSTAGRAMIE w styczniu. Tak, wiem, miesiąc się jeszcze nie skończył, ale myślę, że warto pokazać te zdjęcia które się już pojawiły.

Wiem, że bardzo dużo blogerek robi takie posty, a z tego, że nie mam pomysłu na żaden inny post, stwierdziłam, że też mogę wam pokazać co umieszczam na Instagramie, na którego zapraszam, do obserwowania, komentowania oraz serduszkowania :)


Mój login/nazwa to zwieszu


Zdjęcia idą od najnowszego do najstarszego ! ! !

 To mój wczorajszy makijaż. Dziwnie duży nos mi tutaj wyszedł...

Babeczki z Łódź street food festiwal!
Fabryka babeczek
Były pyszne :)

Wzorek na paznokciach podpatrzyłam na Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci

Niedawno gdy jechałam na uczelnie było takie słońce, że siedziałam w okularach

Lustro. Pojawiające się dość często na instagramie

Ja w kalendarzu modified.pl
I tak! Dam wam recenzje tego BUBLA!

Jak bardzo musi na mnie wpłynąć film, żebym aż kupiła książkę?
BARDZO!
i mówię tutaj o filmie "Królowa XXX" / "Lovelace" 

Czemu ja jeszcze nie dałam recenzji pomadek GR Velvet Matte?!

Słodka, owocowa herbata. 
Na mnie szału nie zrobiła...

Ja za kilka dni bawię się na 100dniówce, jako osoba towarzysząca.
Drugi raz będę odliczać 100 dni do matury


Jak podoba się Wam forma takiego postu?
Robić takie wpisy co miesiąc, czy tylko co jakiś czas?



38 komentarzy :

  1. uwielbiam takie instagramowe mixy ;) wielkie wow , kiedy zobaczyłam Twoje paznokcie, zazdroszczę !
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuję :) musze zacząć dodawać różne pomysły na malowanie paznokci!

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, bardzo lubię instagram :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie również ten napój nie robi jakiegokolwiek szału. Nie wiem co w niej takiego pysznego :) Fajny post

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie również nie ma szału... wypiłam raz i na tym poprzestane, jeszcze ta cena eh

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to super! postaram się dodawać co jakiś czas takie wpisy!

      Usuń
  5. Ciekawy blog :) obserwuję!

    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chociaż jakością nie powalają ;p

      Usuń
  7. Super foty ^,^ Obserwuje , zapraszam do mnie www.love-loveely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż na pierwszym zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, bo dopiero raczkuję w make upie ;)

      Usuń
  9. Szkoda, że ja tak nie mogę poszaleć z paznokciami (jestem gitarzystką), ale widocznie nie można mieć wszystkiego. Odbijam sobie za to w makijażu! :)

    Pozdrawiam, Ala z http://marsowelove90.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, ja niedługo je obcinam, bo już ich długość mi za bardzo przeszkadza...

      Usuń
  10. świetny post :) jesteś śliczna i wydajesz się być mega sympatyczną osóbką :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mix :) Babeczki wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były przepyszne, szczególnie ta żółta - cytrusowa :)

      Usuń
  12. a mi Arizona bardzo smakuje.
    Ciekawy instagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smak jest okej, ale jakoś szału z tymi herbatami nie ma u mnie...

      Usuń
  13. Super fociaki :D zapraszam Cie rowniez na mojego o instagrama :) 'groobar'
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. a no byłam :) marzec przez cały rok u mnie

      Usuń
  15. Jesteś bardzo ładna ! Zapraszam do mnie http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.