sobota, 10 stycznia 2015

Doodle by Madame Violet

Hej :)

Dawno mnie tu nie było, tak wiem!
Też nie jestem z tego zadowolona... po prostu zbliża się, wielkimi krokami, moja pierwsza sesja na studiach i ślęczę cały czas nad jakimiś projektami albo po prostu wkuwam do egzaminów.
Także, przepraszam, ale proszę o wyrozumiałość :)

Niedawno widziałam się z moją przyjaciółką, ale o tym już pisałam wam TUTAJ.
Z racji tego, że nie mogłam jej dać prezentu urodzinowego w urodziny, dostała ona go dopiero przed końcem roku.
Wymarzyła sobie ona, że chce w końcu mój rysunek, który będzie tylko dla niej... więc Wiola nie mając innego pomysłu na prezent zaczęła rysować, a to co wyszło z tego rysowania, zobaczycie poniżej.


Zapraszam!

Oczywiście mogliście już widzieć przedsmak moich malunków -> INSTAGRAM


W trakcie rysowania pomyślałam, że fajnie będzie wam pokazać cały etap tworzenia.
Przyjaciółka zażyczyła sobie KRÓLIKA... a że ja nigdy nie rysowałam jeszcze doodli (chyba tak to się pisze), to chciałam spróbować swoich sił.








Rysunek wrzuciłam do ramki z IKEI


Myślicie, że jest okej? 
Lubicie takie rysunki/ prezenty DIY? 









24 komentarze :

  1. Uwielbiam wszystko co ręcznie robione:)


    http://rzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręcznie robione jest dużo lepsze 😊 więcej warte 😄
    Zapraszam do mnie:
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba też tak sądzę :) i na pewno nie zrobione na odwal sie...

      Usuń
  3. Ciekawe rysuneczki. Podobają mi się :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, jaki genialny prezent. Nie dziwie się, że coś takiego sobie zażyczyła. To jest takie od serca i tyle pracy w niego włożyłaś. Kiedyś podobny prezent sprawiłam chłopakowi i teraz kompletnie nie wiem czym mogę to przebić, żeby był jeszcze lepszy, ale chyba nie będę potrafiła. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona właśnie lubi takie DIY więc to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  5. Wow! Naprawdę masz talent do rysowania! Podziwiam ;)
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche tam bazgrole, nie mówmy tu od razu o talencie :)

      Usuń
  6. świetny jest :)

    obserwuję!
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog! Będę zaglądać tu częsciej ! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog <3 Chciałabym Cię bardzo poprosić, o to.... Czy mogłabyś zareklamować u siebie tego bloga http://kamciarysuje.blogspot.com/ ? Byłoby naprawdę miło. Niedawno zaczęłam c: Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super Ci to wyszło, w tym stylu mogłabyś zrobić całą serie różnych rzeczy DIY ;)


    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo! ale nie za bardzo jestem przekonana do tego typu rysunków ;/ może kiedys

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.