niedziela, 4 stycznia 2015

BLOG ROKU 2014- głosuj na madame-violet.blogspot.com

Hej ;)

Tak, to pierwszy post w tym roku.

Jak wam minął Sylwester? Oby dobrze!
Ja tym razem spędziłam go z moim ukochanym i jego psami -,- i powiem wam że strasznie szybko minęło mi te kilka godzin...

Przechodząc do tytułu posta, chciałabym was bardzo bardzo bardzo prosić o oddawanie głosów na mojego bloga...

Ogółem mam bardzo dużą konkurencje, ponieważ w mojej grupie "MODA, URODA,KOSMETYKI" jest aż 42 blogi!

Przechodząc do sedna sprawy!

klikając w grafikę poniżej, zostaniecie przekierowani na stronę konkursu.
należy odnaleźć (jakos przy końcu) grupę "MODA, URODA, KOSMETYKI" oraz mój blog, który jest pod numerem 42. madame-violet.blogspot.com 
klikacie w biały kwadracik, zjeżdżacie na koniec TEJ kategorii, klikacie "GŁOSUJ" i już!




jeżeli znajdą się tak dobre duszyczki i na mnie zagłosują to na pewno jakoś się odwdzięczę (czym chcecie, tylko napiszcie w komentarzu pod TYM postem że spełniłyście warunek)
jeżeli zagłosujecie, to napiszcie numerek głosu

dziękuję bardzo za pomoc!
licze na was :)





14 komentarzy :

  1. tak mi tez szybko minęło te kilka godzin zabawy sylwestrowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również szybko minęły te godziny ,nim się obejrzałam a już była 6 nad ranem i musiałam wracać do domu ,było świetnie ! <3
    Zagłosowałam na Twojego bloga :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wcześniej poszłam spać... jakoś po 2
      dziękuję bardzo !

      Usuń
  3. Zagłosowałam, powodzenia! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, mam nadzieję, że zechcesz wziąć udział w zabawie :)
    Szczegóły tutaj: http://bestlifecolors.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-podwojna-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedawno odpowiadałam na pytania... musicie z tym poczekać

      Usuń
  5. zagłosowałam :)
    mojaa-wersja.blogspot.com ----> zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam :)

    zapraszam do obserwacji i również dodaję:
    http://xnataliefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.