sobota, 6 grudnia 2014

Zimowy must have!

Hej :)
Dziś chciałabym podzielić się z wami moimi zimowymi must have. Myślę, że każda z was znajdzie tutaj także swoje wybory na zimę.



Zapraszam do lektury...



1. Ochrona ust.
Myślę, że każda dziewczyna przeżywa kryzys ze swoimi ustami w porze zimowej. Zauważyłam ostatnio, że moje usta zaczęły być suche i trochę skórek też się pojawiło. Dla ochrony najlepsze są ochronne pomadki/ balsamy do ust. Ja wczoraj zakupiłam małą kosteczkę lodu: PERFECTA softlips 5w 1 Miętowy. Od wczoraj miziam się nim i miziam, smak jest taki dobry. Uwielbiam mięte na ustach!
2. Ochrona dłoni.
Jw. można powiedzieć. Moje dłonie też zaczęły być suchsze niż dotychczas. Staram sie choć 1 raz na dzień posmarować dłonie kremem. Ja używam malutkiego kremiku do rąk (bo ma on tylko 20ml) firmy KAMILL Hand&nagelcreme soft&dry. Jak dla mnie jest okej.


3. Ciepły sweter.
Ja posiadam kilka takich grubych, ciepłych swetrów. Na razie sporadycznie je zakładam, ponieważ aż tak zimno mi nie jest i też na uczelni jest mi w nich po prostu za gorąco.


4. Kozaki.
Każda z was na pewno posiada eleganckie bądź ... mniej eleganckie kozaki, typu emu lub timberki (na które mam wielką ochotę!). Ciepło w stópki to od razu lżej chodząc na mrozie.


5. Dresik zawsze spoko.
Ja dzień dresa mam w każdy poniedziałek, bo wtedy mam wf... tak, na studiach mam wf! Dresy zawsze są wygodne i jeżeli kupimy te grubsze, to będą także cieplutkie.


6. Rękawiczki/czapka/szalik
Bez tego ani rusz! Tak jest w moim przypadku. Rękawiczki- aby nam dłonie nie zmarzły, szalik- żeby gardła nie przeziębić, czapka- żeby było ciepło w główke i aby nas nie owiał wiatr.


7. Kurtka.
Ja akurat mam nadal zeszłoroczny płaszczyk, ale cały czas rozglądam sie za jakąś ciepłą kurtką na zimę. Myślałam nad parką (chyba cała blogosfera oszalała na ich punkcie), ale tak średnio jestem do nich przekonana, ale także myślę nad sportową kurtką... tylko szkoda że są one w cenie od 300 zł wzwyż...



8. Gorąca herbatka.
Bez tego także ani rusz z domu jadąc na uczelnie. Teraz gdy jest tak zimno, fajnie mieć termos gorącej haerbaty, zawsze rozgrzeje a i z dodatkiem soku malinowego smakuje jeszcze lepiej.



9. Ciekawa książka. 
Ja lubię w zimne wieczory przysiąść i poczytać książkę, bo jak myślę że mam usiąść nad jakimś projektem/ esejem czy prezentacją to już wolę poczytać coś ciekawszego.


10. Koc!
Jestem strasznym zmarzlakiem. Śpię pod grubą kołdrą, a do tego mam gruby koc i cieńszy koc... czasami nadal jest mi zimno... no ale posiedzieć pod kocem w czasie dnia też jest milutko.



11. Świeczka
Tak! Nawet ja polubiłam gdy siedzę sobie a obok pali się świeczka... a jak do tego zapachowa to jeszcze lepiej i daje taką przyjemną atmosferę. Ja akurat mam YC Lake sunset. Pięknie pachnie!



Chyba to wszystko z moich must have.
A czego wy potrzebujecie żeby przetrwać zimową porę?
Piszcie :)











A tutaj biore udział ;)

20 komentarzy :

  1. Świetne must have :) w tej kwestii jesteśmy podobne :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka i świeczki są na pierwszym miejscu ^^
    fajny post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat nie ustawiałam wszystkiego po kolei, po prostu to co mi przyszło do głowy

      Usuń
  3. Oj pod gorąca herbatka mogę się spokojnie podpisać ^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. :) Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Połowa z tych rzeczy jest również u mnie must have, czyli wielki Plus ode mnie :) Dobry gust::) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) oczywiście obserwuje:)
    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kosteczka do ust bardzo fajna :) kurtkę ostatnio udało mi się dorwać, jest cieplunia i nareszcie nie marznę :) ja z kolei wczoraj pierwszy raz paliłam woski i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nadal nie mam kurtki ;c a ja wosków nie pale, jedynie mam tą 1 świece

      Usuń
  7. O takiej swieczce marze od dluzszego czasu haha są mega drogie i zawsze mi szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kup malutką, jak i ja. mnie duże nie potrzebne... wolę mieć kilka małych o różnych zapachach niż 1 duża o jednym

      Usuń
  8. Wszystko na szczęście mam :)
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno balsam do ust, krem do rąk, krem ochronny do twarzy, ciepła kurtka, czapka i rękawiczki, na mroźną zimę EMU, na mniej mroźną właśnie planuję zakup Martnensów (moje poprzednie buty po wielu wspólnych latach postanowiły się rozpaść :(. Dobrze jest mieć zapachowe woski, ciepły koc i wspaniałą herbatę z cytryną albo gorące kakao. No i mojego ukochanego u boku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dresy + ciepłe skarpetki + kocyk = najlepszy zimowy zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +kubek gorącej kawy i fajny film/serial i BAJLANDO! :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.