środa, 3 grudnia 2014

Warsztaty makijażowe z marką DECODERM

Hej ;) Niedawno, bo w zeszłą niedziele (30.11.14), wybrałam się na warsztaty makijażowe z marką DECODERM. Było to moje drugie spotkanie z tą firmą.
Nie będę się rozpisywać, na temat marki, ponieważ możecie o tym przeczytać TUTAJ, a na temat ich kilku produktów TUTAJ oraz TUTAJ . Także zapraszam do lektury :)


 Na spotkanie przybyłam punktualnie (jak to ja :D ), dobardzo przytulnego miejsca Pierogarni "Palce lizać" przy ul. Milionowej 55 w Łodzi.
 Całe spotkanie poprowadziła jak zwykle cudowna makijażystka Agata Szpakowska.



Czas umiliła nam lampka wina oraz duża ilość jedzenia! MNIAM! Mogę potwierdzić, że w tym miejscu dobrze i smacznie zjecie!




Obiecuję wam, że niedługo pojawią się recenzje kilku produktów z tej marki!
Na początek moje prezenty:





najnowszy świąteczny błyszczyk, ze światełkiem oraz lusterkiem

Bon rabatowy


próbka szamponu

 Diva DD cream

 każda z nas otrzymała cennik oraz krótką ściągawkę


A teraz zapraszam do fotorelacji:



pędzle Decoderm

krótka pogawędka przed pokazem z panią Agatą

tyle nas było...


tutaj z Weroniką ;)


trochę zdjęć kosmetyków z kolorówki

Na warsztatach nie mogło obyć się od makijażu wykonanego przez panią Agatę...



 Na spotkaniu spotkałam kilka blogerek:

Justyna: http://keepcalmcarryon.pl/


Mam nadzieję, że nie było to moje ostatnie spotkanie z tą marką oraz blogerkami.
Miło było was znów zobaczyć.







2 komentarze :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.