środa, 31 grudnia 2014

Sylwestrowy look by Madame Violet.

Hej ;)

To już mój ostatni post... w tym roku. 
Zobaczymy się... za rok haha :)

Chciałam wam zaprezentować co założę na sylwestra oraz jak się pomaluję (a jest co oglądać, bo świecić moje oczy będą jak żarówki!).

Jeżeli chcecie wszystko zobaczyć, to zapraszam do czytania!

Ogółem cały outfit powstał wczoraj, bo dopiero znalazłam chwilę żeby pojechać na zakupy z przyjaciółką i poszukać czegoś odpowiedniego.

Koszula jest MEEEGA przezroczysta! 
Czy wy też macie duży problem ze znalezieniem koszuli w przyzwoitej cenie???
Historia z naszyjnikiem była taka, że na metce była cena 39 zł, a tak na prawdę kosztował o połowę mniej! Taki dobry zakup. :)
New Look


Spódniczka wykonana przez moją mamę.



Pazurki pomalowałam na stonowany kolor z odrobiną brokatu.
Nałożyłam odżywkę którą przez ostatni czas bardzo męcze: Eveline 9w1.
Lakier to: Nail enamel with diamonds nr 172, Lovely
Top coat z Golden Rose.



Co do makijażu to oczywiście cały wykonałam JA!
Pamiętajcie że cały czas się uczę i nie jestem perfekcyjna.

Postanowiłam, że oczy zrobię pod wzorek mojej spódniczki, czyli dużoooo srebrnego brokatu.
Podobny makijaż wykonałam prawie rok temu na swoją studniówkę ;)
Dodałam jedynie w zew. kąciku powieki czarny matowy cień oraz w załamaniu powieki troszkę brązowego matowego cienia (są one z paletki Zoeva Naturally Yours).




To do zobaczenia w przyszłym roku ;)

Bawcie się dobrze!













24 komentarze :

  1. Wraz z maleństwem życzymy Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż rewelacyjny :)

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jak najbardziej w moim stylu :) Lubię elegancję, a złote dodatki i świecące elementy to wprost ubóstwiam! Ładnie wyglądałaś :)
    Dzięki za odwiedziny :) www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja i makijaż tylko co do naszyjniku nie jestem przekonana..jakoś tak nw :/
    ale ważne ze cały efekt zachwyca :D na pewno była to odpowiednia stylizacja kolorystycznie na sylwestra :D

    Zapraszam na nowy rozdział na http://chwila-szczescia.blogspot.com/
    oraz na bloga o serialu Pretty Little Liars http://pll-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś. <3
    Najbardziej podobają mi się dodatki: wisiorek i wgl. :D
    Przy okazji zapraszam Cię do siebie. <3
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie. :*
    http://swiatoczamiklary099.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałaś :)
    Nominowałam cię do LBA :3
    http://swiat-lyll.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś w Sylwestrową noc :)

    http://aguu-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądałaś ;)
    Makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) chociaż makijaż troszkę inaczej w wersji końcowej wyglądał

      Usuń
  11. Obłędną Ci tą spódniczkę zrobiła mama! :)
    Pozdrawiam
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.