piątek, 12 grudnia 2014

Recenzja paletki, ZOEVA NATURALLY YOURS

Hej wszystkim :)
Niedawno przybył do mnie Mikołaj z małą paczuszką kilku drobiazgów. 

Ten kto mnie śledzi na INSTAGRAMIE, wie już od kilku dni co otrzymałam.
Więc zachęcam do śledzenia mnie na INSTAGRAMIE!



Oczywiście Mikołaj zostawił prezent gdy mnie nie było w domu. 
Gdy tylko weszłam do pokoju, już wiedziałam że to jeden z najlepszych prezentów jakie mogłabym sobie wymarzyć.


A to co znajdowało się w paczuszce, dowiecie się poniżej :)


Prezentem były oczywiście kosmetyki oraz pędzle do makijażu. Całość została zapakowana w piękny, kolorowy papier "śniadaniowy". 


 W środku znalazła się CUDOWNA paletka cieni ZOEVA NATURALLY YOURS, na którą polowałam od... bardzo dawna? Oj zdecydowanie dawna.

Mój zachwyt był ogromny! 



Opakowanie jest z dobrej tektury. 

Bez lusterka!
Zamykane na magnez- co bardzo mnie cieszy :)



I wreszcie czas na opis samych cieni!!!


Każdy cień posiada 1,5g.
Bardzo dobrze przemyslane, że każdy podpis cienia jest zaraz obok niego, a nie np. na folijce. 





Pigmentacja rewelacyjna! Nawet lekkie potarcie palcem wystarczy żeby dobrze zobaczyć kolor cienia.
Bardzo miło się z nimi pracuje. 
Osypują się jedynie gdy nałożymy za dużo produktu na pędzel, ale tak jest raczej w każdym przypadku.

swatche kilku cieni

Cena: ok. 73zł

Dostępność: INTERNET

Nie wiem czy to się sprawdzi, ale stwierdziłam, że od teraz wolę wydać więcej pieniędzy na coś porządnego niż kupić tańszy produkt, ale troche gorszej jakości.
Jak długo będę przestrzegać tego powiedzenia, to sama nie wiem, ale to na pewno nie jest moja ostatnia paletka cieni tej firmy!


Wy też macie produkty tej firmy?
Jak u was się sprawują?














A tutaj biorę udział w rozdaniu ;) 
Nagrody warte uwagi


Oraz tutaj:

30 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie prezentuja się te cienie ;)
    http://karolcia20026.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna paletka! Kolory cieni są wspaniałe :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. blog jak najbardziej dla mnie ! ;) obserwuję ! ;)

    zapraszam http://angelusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta wygląda cudownie. ja szczerze mówiąc się nie maluję, ale jeśli miałabym wybierać cienie to na pewno wzięłabym pod uwagę Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka,
    nominowałam Cię do Liebster Blog Award - o szczegółach dowiesz się na http://angelusiek.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji u mnie -> http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! :D Ta paleta m.in. będzie moja na Gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świat i Udanego Sylwka <3
    http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie wędrują palety Zoeva Retro Future i Mixed Metals :) Ale ta też teraz mi się spodobała :D Fajne brązy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mixed Metals też bardzo ładnie się prezentują!

      Usuń
  10. Przepiękne kolory!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak obiecałam obserwuje :)
    wesołych świat :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.