wtorek, 23 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Jakiś czas temu zostałam nominowana do LBA, za co dziękuję: http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/ oraz http://angelusiek.blogspot.com/ . 

Z racji tego że nominację dostałam od 2 osób, postaram się aby chociaż część waszych pytań tutaj się znalazła.



Ale czy wy w ogóle wiecie o co chodzi w tej zabawie?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób(Informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował."



Zaczynajmy!

1. Co jest według ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Według mnie to znalezienie inspiracji do pisania nowego postu oraz znalezienie wolnego czasu.

2. Jest to Twój pierwszy blog?
Nie, kilka lat temu założyłam bloga, ale po krótkim czasie go usunęłam.

3. Masz ulubionego youtubera? Kto to?
Oczywiscie, że mam, jest nią MAXINECZKA. Uwielbiam jej makijaże :)

4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Ulubiona to "Książe mgły" Carlos Ruiz Zafon. Przeczytałam ją ok. 6 razy i nadal mnie zachwyca.

5. Cieszysz się ze zbliżających się świąt?
Nie, nie lubie świąt i całej tej sztucznej "szopki" związanej z nimi.

6. Jaki typ filmów lubisz najbardziej?
Komedie!

7. Masz jakieś postanowienia noworoczne?
Tak, ale nie wyjawię wam moich sekretów ;x

8. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?
Szczerze to sama nie wiem. Lubię próbować nowości.

9. Co lubisz robić w swoim wolnym czasie (oprócz prowadzenia bloga).
Czasami rysuję, o czym jesteście zawsze powiadamiane.

10. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
To że mogę podzielić się z wami moimi opiniami na różne tematy.

11. Twoja ulubiona piosenka to.?
Nie mam 1 ulubionej, lubię wiele piosenek.


Nominuję:

Pytania, na które proszę o odpowiedź:
1. Co lubisz w blogowaniu?
2. Jak długo zamierzasz prowadzić bloga?
3. Twoja ulubiona książka?
4. Lubisz makijaże?
5. Co lubisz w świętach?
6. Zamierzasz coś w sobie zmienić w nowym roku?
7. Posiadasz ulubiony blog?
8. Czy masz zwierzaka w domu?
9. Twój ulubiony film?
10. Którą porę roku najbardziej lubisz?
11. Co cenisz w przyjaźni?



10 komentarzy :

  1. Znalezienie czasu na napisanie posta jest właśnie jedną z najtrudniejszych rzeczy...
    Często oglądam Maxineczke :D

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak jeszcze studiuję, to jest tym gorzej

      Usuń
  2. Świetne odpowiedzi!

    Obserwujemy? ^^ Odpisz u nas ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner ♥
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie samo zdanie o świętach. Im jestem starsza tym mniej udziela mi się ta atmosfera.
    Ale szanują tą tradycję i staram się pomagać i uśmiechać choćby ze względu na mamę, która wkłada tylko pracy w ich przygotowanie.
    http://pannadelifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę się zamknąć w pokoju i nie przeszkadzać

      Usuń
  4. też nie przepadam za tym jeśli atmosfera świąt jest sztuczna, ale to zależy od ludzi, z którymi się je obchodzi. ;)

    http://xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.