czwartek, 11 grudnia 2014

Błyszczyk na święta, czyli Candy Light Gloss od DECODERM

Hej :)
Dziś chciałabym przedstawić wam nowość w ofercie firmy DECODERM. Jest to błyszczyk, który wygląda jak świąteczna cukierkowa laska. Nie wiem jak bardzo to dziwnie brzmi, ale tak mi się kojarzy.

Jeżeli chcecie poznać moją opinię o tym produkcie to zapraszam dalej...

źródło: http://xpertpro.ie/



Opakowanie/wygląd
Tutaj duży plus za pomysłowość. Opakowanie wygląda przesłodko. Kolorystyka utrzymana w odcieniu błyszczyku. Posiada fajne wycięcie, które skojarzyło mi się z zawieszeniem go na choinke. HAHA. Błyszczyk posiada małe lusterko, które niestety zniekształca... co mnie bardzo zesmuciło. Gdy odkręcimy skuwkę, od razu zapalają się małe "żaróweczki". Taki trik może przydać się wieczorem, gdy chcemy pomalować sobie usta, a akurat jest ciemno. Tak jak świąteczna "laska", błyszczyk również posiada paski kolorów, które o dziwo się nie mieszają! Potwierdzam to, ponieważ już kilka razy go użyłam i nic nie stało się z kolorami.




Formuła kosmetyku
Błyszczyk jak błyszczyk, każdy wie. Nie klei się, no na pewno nie wysusza, daje ładny poblask różu oraz się nie wylewa poza usta



Pojemność 7 ml

Cena ok. 56 zł

Dostępność, szczerze sama nie wiem, ale musicie poszukać w internecie.



Ogółem mówiąc bardzo ciekawy produkt, który można wziąć pod uwagę szczególnie teraz w okresie przedświątecznym jako słodki prezent.

Jak u was prezentowe zakupy?
Chciałybyście dostać taki błyszczyk?




6 komentarzy :

  1. Faktycznie bardzo pomysłowe i jednocześnie rewelacyjne opakowanie! Chociaż cena też "niezła" raczej nie wydała bym tyle na błyszczyk ;)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go dostałam za darmo i sama nie wydałabym tyle, więc cię rozumiem ;)

      Usuń
  2. faktycznie za drogi ale bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny fajny :) taaak, cena poraża, ale Decoderm ma takie ceny

      Usuń
  3. Rewelacyjne opakowanie! Trochę drogi ale Decoderm niestety ma takie ceny:(

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.