niedziela, 2 listopada 2014

PIXIE COSMETICS- podkład mineralny w pudrze

Hej wszystkim!
Poniedziałki to dni które mogę poświęcić na bloga, bo wracam do domu o 11, co mnie bardzo cieszy.
Także dzis przedstawie wam 3 swatche podkładu mineralnego w pudrze Pixie Cosmetics.



Niedawno firma ta organizowała "konkurs" (kto pierwszy ten lepszy) który polegał na darmowej wysyłce 3 wybranych przez siebie próbek pudrów.


Bardzo byłam szczęśliwa widząc, że dużo jest kolorów bardzo jasnych (no wiecie, moje bielactwo).
Także ja zamówiłam SILK BEIGE, SOFT MUSLIN oraz PORCELAIN.


Mają one bardzo miłą konsystencje,
Łatwo sie nakłada.
Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej marki po przetestowaniu.

Myślę, że odcień SILK BEIGE jest najbardziej odpowiedni dla mnie. Stapia się on z moją skórą, co bardzo mi się spodobało i pozostawia skórę gładką.


Niestety próbki są strasznie malutkie więc chyba wystarczy mi tylko na 1 nałożenie, ale i tak sie ciesze że znalazłam sie w szczęsliwej 100 uczestniczek.
Dziękuję !
Myślę, że gdy wejdą do sprzedaży te produkty to może skusze się na mój kolorek.



wiem, zdjęcia są okropne, ale nie mam super świetnego sprzętu







8 komentarzy :

  1. Suuuuper post ♥
    Podoba mi się ! ;***

    Zapraszam--->

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Ale szczerze mówiąc wysyłanie tak maleńkiej próbki podkładu mineralnego dla mnie mija się z celem. Osobiście nie byłabym w stanie na jej podstawie podjąć decyzji, czy chcę kupić pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci że się zgadzam, bo próbki chyba wystarczą na 1 próbę na twarzy... albo i nie, ale decyzji pełnej nien podjęłam

      Usuń
    2. Dziewczyny równie dobrze możecie użyć pełnowymiarowe opakowanie na raz, ale po co? ja stopniuje krycie i taka próbka starczyła mi na dwa użycia a co do dużego opakowania mam już 5 miesięcy i jeszcze sporo zostało :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. woow to malutkie zuzycie! nieźle!

      Usuń
  3. Faktycznie kolory baardzo jasne. Sama chce sobie kupić podkład żebym mogła go używać na co dzień (silikony mnie zapychają). Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na co dzień używam podkładu z maybelline affinimate

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.