wtorek, 11 listopada 2014

Moje hobby

Z racji tego, że nie mam nowych njusów kosmetycznych, dzisiejszy post będzie troszkę inny.
Opowiem wam o moim hobby...
... a mianowicie rysunek/malarstwo.


Nie pamiętam kiedy zaczęłam jakoś na poważniej rysować... ale na pewno w gimnazjum i ciągnie się to aż do teraz i mam nadzieję, że nadal będę się tym zajmować.



Jest kilka rysunków, które oddałam/ podarowałam (niestety dla nauczycieli)
Anioł i Popiełuszko były na potrzeby religii w liceum.
Wyszyński, który uważam że bardzo dobrze mi wyszedł, został po prostu ZGUBIONY przez nauczycielke! Dowiedziałam się o tym po 2 latach... także fajnie że ktoś poświęca wiele godzin, żeby coś stworzyć, a inna osoba to niszczy bez skrupułów...



Picasso
Nie wiem dlaczego, ale po prostu kocham, wielbie, uwielbiam jego prace!
Taki mój mentor.
Chyba najlepszym prezentem, byłby album z jego pracami! OOO taaaak !
"Płacząca kobieta" mówię zawsze, że śpi ze mną. Trzymam ją w ramce obok łózka.



Poniżej troszke czaszek :)
O jednej już mówiłam -> TUTAJ

Portrety.
Kiedyś uwielbiałam rysować portrety. Teraz już nie tak bardzo, aż wręcz czuje do nich niechęć...








Inne... czyli postaci z kreskówek itp.
I moja ukochana wiewióra, która została przeniesiona na płótno (mój jedyny malunek).
















Co myślicie o moich pracach?
Dają rade? 




14 komentarzy :

  1. super rysunki :) i... fajne nazwisko, haha! :D
    zapraszam do mnie: http://victoria-and-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sądzę, że przed Tobą jeszcze dużo pracy, ale jest potencjał, a bez niego ani rusz - życzę Ci więc dużo cierpliwości do doskonalenia się, bo rysunek kiedyś był i moim hobby, a dziś jest pracą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja nie dziękuję ;) i wooow gratuluję cierpliwości w takiej pracy!

      Usuń
  3. Piękne prace, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę! Mogę Ci podpowiedzieć kilka rzeczy kiedyś bo z wykształcenia jestem artystą plastykiem, specjalizuje się w malarstwie (rok temu byłam najlepsza w kraju), rysunku, grafice projektowej i komputerowej, w foto oraz edycji zdjęć :) Jakbyś potrzebowała z czymś pomocy lub miała pytania - wbijaj do mnie na fb, mam pod tym samym nazwiskiem, mój prywatny bo fp nie prowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoooo jeeej , zazdroszczę ci i to mega!
      w razie czego, wiem do kogo się zwrócić o pomoc :)

      Usuń
  5. pracę wzorowana Picassem wyszły Ci ciekawie ;)


    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! uwielbiam prace Picassa, to taki mój "mentor"

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.