czwartek, 6 listopada 2014

Lakier do paznokci firmy DECODERM

Jak już wspominałam, nawet 2 razy, byłam na warsztatach z firmy DECODERM.
Na koniec spotkania, każda blogerka otrzymała paczkę prezentów!
Ja w swojej znalazłam m.im. lakier do paznokci.
Jest to kolor nr 13, laguna blu.




Producent pisze tak:
Lakier do paznokci long lasting. Połysk dla paznokci z idealnym przyleganiem i pokryciem od pierwszego użycia. Szybkoschnący. Specjalny pędzelek gwarantuje precyzyjną i równą aplikację.

A ja napiszę tak:

Szybkoschnący jest.
Pędzelek jest ok.
Na szczęście pojemność jest mała, 5ml, co bardzo mnie cieszy.
Z trwałością, nie mogę wam o tym powiedzieć, ponieważ moje paznokcie są zbyt zniszczone żeby długo utrzymywały lakier na paznokciach...
Oczywiście 2 warstwy są potrzebne, bo z 1 nie wyjdzie wam ładny efekt.





8 komentarzy :

  1. wspaniały kolor! uwielbiam odcienie błękitu, turkusu :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://martawieclaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest wspaniały, no i lakier dobrze kryje !

    Zapraszam do siebie i byłabym wdzięczna za kliknięcie w link do płaszcza
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.